Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
Ik denk dat de "onder ons bekende boekhandelären" dit boekske wel op voorraad hebben.Marco schreef:Moederbordje met 64 bits dualcore processor en 2 GB 800MHz geheugen. Wil hierop meerdere machines draaien met VMWare. Vandaar.
Voor een eventuele volgende aanwinst:
Heeft iemand voor mij de volledige titel (en/of isbn nummer) van het beroemde vragenboekje van Hellenbroek? Of een exemplaar over?
ik ben bezig om m'n boekenkast uit elkaar te krijgen. (wel op een nette manier he zodat die straks wel weer in elkaar moet)... :mrgreen:jvdg schreef:Zo eentje van: eenvoudig te monteren zeker?Hummel schreef:Nieuwste aanwinst: een prachtig rode muur. :mrgreen:
(Nu nog een boekenkast in elkaar flansen/flanzen (?)...)
Alvast héél véél sterkte!
Ruil dat ding met die van Hummel :mrgreen:Lassie schreef:ik ben bezig om m'n boekenkast uit elkaar te krijgen. (wel op een nette manier he zodat die straks wel weer in elkaar moet)... :mrgreen:jvdg schreef:Zo eentje van: eenvoudig te monteren zeker?Hummel schreef:Nieuwste aanwinst: een prachtig rode muur. :mrgreen:
dag ut niet he....jvdg schreef:Ruil dat ding met die van Hummel :mrgreen:Lassie schreef:ik ben bezig om m'n boekenkast uit elkaar te krijgen. (wel op een nette manier he zodat die straks wel weer in elkaar moet)... :mrgreen:jvdg schreef:Zo eentje van: eenvoudig te monteren zeker?Hummel schreef:Nieuwste aanwinst: een prachtig rode muur. :mrgreen:
Voorbeeld der Goddelijke waarheden / uitgebreid.Marco schreef:Heeft iemand voor mij de volledige titel (en/of isbn nummer) van het beroemde vragenboekje van Hellenbroek? Of een exemplaar over?
Auteur: Hellenbroek, A.
Prijs: € 7,95
Uitgever: De Banier
Jaar uitgave: 2004
Bindwijze: ingen
Aantal pag.: 121
(ISBN-10: 9033605066; ISBN-13: 9789033605062)
-
- Wilma van den Berg
- Wilma van den Berg