Maar wat is nou die boodschap???Oorspronkelijk gepost door Andre
Naast de kwaliteit letten we toch ook op de boodschap van het Rijssens Mannenkoor.
Elk kraakje of piepje kan fataal zijn
Ik zou zo zeggen , kom eens een keer langs. Over twee weken geven we een concert in Barneveld. WEllicht iets voor jou. Kun je horen wat de boodschap is.Oorspronkelijk gepost door HendrikusMaar wat is nou die boodschap???Oorspronkelijk gepost door Andre
Naast de kwaliteit letten we toch ook op de boodschap van het Rijssens Mannenkoor.
Misschien is het me ontgaan, maar ik heb nergens met zoveel woorden gelezen dat het om een cd of concert met christelijke liederen ging. En het RM is voorzover ik weet geen christelijk koor. "Wij zingen alles, van geestelijk tot beestelijk", schijnt een legendarische uitspraak te zijn geweest van Alle Roodbergen, de vorige dirigent.Oorspronkelijk gepost door Andre
waar zingen ze dan die "Christelijke liederen" Voor?
~~Soli Deo Gloria~~
Laat ik je uit je droom helpen. Alle staat al meer dan 15 jaar niet meer voor het koor. Wij zijn idd een neutraal koor, maar wel met een christelijke identiteit. Er zitten mensen van diverse pluimage bij ons. Denk aan GG, GGiN, OGG, PKN, RK en noem maar op.Oorspronkelijk gepost door HendrikusMisschien is het me ontgaan, maar ik heb nergens met zoveel woorden gelezen dat het om een cd of concert met christelijke liederen ging. En het RM is voorzover ik weet geen christelijk koor. "Wij zingen alles, van geestelijk tot beestelijk", schijnt een legendarische uitspraak te zijn geweest van Alle Roodbergen, de vorige dirigent.Oorspronkelijk gepost door Andre
WE zingen diverse liederen. Van psalmen en gezangen tot spirituals en opera.
GGiN en Opera.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeLaat ik je uit je droom helpen. Alle staat al meer dan 15 jaar niet meer voor het koor. Wij zijn idd een neutraal koor, maar wel met een christelijke identiteit. Er zitten mensen van diverse pluimage bij ons. Denk aan GG, GGiN, OGG, PKN, RK en noem maar op.Oorspronkelijk gepost door HendrikusMisschien is het me ontgaan, maar ik heb nergens met zoveel woorden gelezen dat het om een cd of concert met christelijke liederen ging. En het RM is voorzover ik weet geen christelijk koor. "Wij zingen alles, van geestelijk tot beestelijk", schijnt een legendarische uitspraak te zijn geweest van Alle Roodbergen, de vorige dirigent.Oorspronkelijk gepost door Andre
Leuke combinatie..............
Een 'breekje' van Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeGGiN en Opera.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeLaat ik je uit je droom helpen. Alle staat al meer dan 15 jaar niet meer voor het koor. Wij zijn idd een neutraal koor, maar wel met een christelijke identiteit. Er zitten mensen van diverse pluimage bij ons. Denk aan GG, GGiN, OGG, PKN, RK en noem maar op.Oorspronkelijk gepost door HendrikusMisschien is het me ontgaan, maar ik heb nergens met zoveel woorden gelezen dat het om een cd of concert met christelijke liederen ging. En het RM is voorzover ik weet geen christelijk koor. "Wij zingen alles, van geestelijk tot beestelijk", schijnt een legendarische uitspraak te zijn geweest van Alle Roodbergen, de vorige dirigent.Oorspronkelijk gepost door Andre
Leuke combinatie..............
Een 'breekje' van Breekijzertje
Mensen hier op OSW zouden een voorbeeld nemen aan het RMK. Alle stromingen zingen vrijdags eensgezind. Is hier wel anders.