Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]

Lassie

Bericht door Lassie »

wohw heftig zeg. :shock: Dat is schrikken.

*sterkte er mee*
helma

Bericht door helma »

Kaw schreef:Oi Helma! :(
Gelukkig ben je er nog... Je voorgangers hebben geen last van whiplashes?
Is het nu niet de schuld van het garagebedrijf?

'k weenie, ik misschien wel :cry:
heb behoorlijk last van hoofd, nek en rug

het is al een poosje geleden dat er iets aan de remmen gedaan is, gelijk met de keuring (2 mnd terug ofzo)
ik gebruik de auto weinig maar ik merkte dat je vanaf die tijd verder moest intrappen. Nu de laatste paar keer merkte ik dat ik het stuur goed vast moest houden bij flink remmen omdat hij dan naar rechts week. Zondag reed mijn man erin naar de kerk en die zei: ze zijn toch niet goed. maar omdat we hem vandaag en morgen nodig hadden dachten we er dus donderdag mee naar de garage te gaan :?

ik heb hem net weer opgehaald, de remmen zijn weer in orde; er zat lucht in ofzo en de remblokjes waren eigenlijk kleiner (of groter??weet ik al niet meer) dan de vorige, en het klopte dus dat het daardoor rechts wat vast liep zodat hij naar rechts week als je remde. Nu was dus (combinatie met nat wegdek) het rechterwiel geblokkeerd tijdens het remmen.
(ik weet niet of m'n verhaal klopt, ik heb niet zo'n best geheugen zeker niet als ik een verhaal eigenlijk niet snap
:oops: )
de rest van de schade (motorkap, zijkant, koplamp en bumper) gaan we (nou ja, 'we' ) zelf maar oplappen i.v.m. de pingels
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Met alle respect maar dan kun je er niet met 60 tegenop zijn geklapt!
Met 60 is je auto totaal kapot en in een oude auto zou het ook nog eens heel goed fataal kunnen zijn geweest voor jou...
Kislev

Bericht door Kislev »

Dit is heel erg schrikken zoiets, 60 km/u geeft een behoorlijke klap. Veel sterkte!
helma

Bericht door helma »

Kaw schreef:Met alle respect maar dan kun je er niet met 60 tegenop zijn geklapt!
Met 60 is je auto totaal kapot en in een oude auto zou het ook nog eens heel goed fataal kunnen zijn geweest voor jou...

de mensen voor me zeiden dat ik ook met zo'n sneltreinvaart kwam aanrijden. ik bestreed dat door te zeggen dat ik al aan het begin van de afslag ben gaan afremmen (van 5 naar 4 bijvoorbeeld)
nou, u reed zeker wel 80, zeiden ze.
ik dacht zelf van niet, dus ik vond 60 al aardig bescheiden.
maar ik weet het dus echt niet. nu heb ik wel een aardig stevige auto (doblo) en de kreukelzone is echt wel wat 'gekreukeld' en de passagiersdeur wil niet meer open
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

een hulp in de huishouding op maandagmorgen!! (tijdelijk)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

helma schreef:
Kaw schreef:Met alle respect maar dan kun je er niet met 60 tegenop zijn geklapt!

de mensen voor me zeiden dat ik ook met zo'n sneltreinvaart kwam aanrijden. ik bestreed dat door te zeggen dat ik al aan het begin van de afslag ben gaan afremmen (van 5 naar 4 bijvoorbeeld)
maar ik weet het dus echt niet. nu heb ik wel een aardig stevige auto (doblo) en de kreukelzone is echt wel wat 'gekreukeld' en de passagiersdeur wil niet meer open
En dan zelf de auto oplappen? Dat is best knap!
helma

Bericht door helma »

Kaw schreef:
helma schreef:

En dan zelf de auto oplappen? Dat is best knap!

verschillende onderdelen hebben we al via marktplaats bij elkaar gescharreld :)
moterkap, bumper, achter-bumper-balk, koplamp
maar het is inderdaad een hele klus.... :oops:
refo

Bericht door refo »

Advies: ga niet rijden met een auto waarvan de remmen onbetrouwbaar zijn.

Eigenlijk gewoon goed stom.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
helma

Bericht door helma »

refo schreef:Advies: ga niet rijden met een auto waarvan de remmen onbetrouwbaar zijn.

:oops: :oops: :x

ja pa
ik zal het nooit meer doen
jvdg

Bericht door jvdg »

helma schreef:
refo schreef:Advies: ga niet rijden met een auto waarvan de remmen onbetrouwbaar zijn.

ja pa
Ik ben altijd weer blij met mensen die alles beter weten. :cry: :oops: :wink:
vlinder

Bericht door vlinder »

jvdg schreef:
helma schreef:

ja pa
Ik ben altijd weer blij met mensen die alles beter weten. :cry: :oops: :wink:
En toch heeft ie gelijk! Kijk ze zal dat zelf ook wel weten, maar ze gaf zelf aan dat de remmen al raar deden....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lassie

Bericht door Lassie »

je gaat toch ook niet fietsen als daarvan de remmen het niet doen!? krijg je ook ongelukken door.
Marnix

Bericht door Marnix »

Mijn nieuwste aanwinst is Leopard (Macintosh OS X 10.5) op mijn MacBook.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rochus

Bericht door Rochus »

Lassie schreef:je gaat toch ook niet fietsen als daarvan de remmen het niet doen!? krijg je ook ongelukken door.
Of je moet zo snel gaan fietsen dat je voor er ongelukken gebeuren thuis bent :) :roll:
Gesloten