Welke van de twee kies je? (spelletje)

henriët

Bericht door henriët »

beide.. ligt aan het onderwerp, maar hebben beide goede programma s

sinterklaas vieren: ja of nee...
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

ja
deze keer gezellig met het gezinnetje (ze vieren het overigens al uitgebreid op de scholen :wink: ) Gezellig een avondje snoepen en spelletjes doen en cadeautjes uitpakken!

maar om nog even door te gaan:
vertellen we dat sinterklaas echt bestaat of niet
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

gewoon vertellen dat hij niet bestaat, dit in het kader van geloofwaardigheid..
freek

Bericht door freek »

henriët schreef:gewoon vertellen dat hij niet bestaat, dit in het kader van geloofwaardigheid..
en de volgende is...
dan zal ik er maar één noemen

pure chocolade of melkchocolade
henriët

Bericht door henriët »

Wij 'vieren'Sinterklaas bewust als gezin...maar niet omdat we daar nu de heilige nivolaas of zo mee zouden eren, maar gewoon heerlijk gezellig een avondje met het gezin/ of familie chocomel, staaf, mand met cadeautjes,
Heerlijk genieten!!!!
Wel kiezen we er bewust voor om duidelijk te zeggen dat sinterklaas niet echt bestaat, en dat wij de cadeautjes kopen en dat het gewoon fijn is om zo met elkaar wat te doen!
Marnix

Bericht door Marnix »

Jongere schreef:papier natuurlijk

avond of ochtend
Avond.

Bier of whisky :roll:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
helma

Bericht door helma »

bier (denk ik, ik heb nooit whisky op en bij nassi vind ik een glas bier wel lekker)

dekbed of dekens
freek

Bericht door freek »

helma schreef:bier (denk ik, ik heb nooit whisky op en bij nassi vind ik een glas bier wel lekker)

dekbed of dekens
Dekbed! (Wat een getob zeg, die dekens)

vorige of nieuwe opmaak van het RD
helma

Bericht door helma »

maakt me niet uit, doet me niets

je vader of je moeder
Marnix

Bericht door Marnix »

helma schreef:maakt me niet uit, doet me niets

je vader of je moeder
Ja hallo.... of ehh.... je ene kind of je andere kind. Daar ga ik niet tussen kiezen :D
Laatst gewijzigd door Marnix op 09 nov 2007, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
freek

Bericht door freek »

je vader of je moeder
Hier zal dit topic wel stranden. Niemand kan hier volgens mij een fatsoenlijk antwoord op geven :wink:
Marco

Bericht door Marco »

freek schreef:

je vader of je moeder
Hier zal dit topic wel stranden. Niemand kan hier volgens mij een fatsoenlijk antwoord op geven :wink:
Valt wel mee. M'n nichtje van een paar maanden heeft zo af en toe een sterke voorkeur voor moeder. Die heeft iets wat papa niet heeft. Dus namens haar: moeder. :wink:

Sint of Piet?
Marnix

Bericht door Marnix »

Marco schreef:
freek schreef:

je vader of je moeder
Valt wel mee. M'n nichtje van een paar maanden heeft zo af en toe een sterke voorkeur voor moeder. Die heeft iets wat papa niet heeft. Dus namens haar: moeder. :wink:

Sint of Piet?
Hehe, ik heb geen vrienden gemaakt door pertinent te weigeren het sinterklaarfeest bij mijn schoonfamilie te vieren (daar is de goedheilig man daadwerkelijk een beetje heilig, misschien komt het omdat mijn schoonvader Piet heet). Beiden vind ik het verdachte personen, Roomse ketters die denken dat je je kado's zelf kan verdienen door lief te zijn. Waar is de genade gebleven.... :)

Omdat er echter een hoop meer mensen zijn die Piet heten en ik ondanks alles mijn schoonvader wat te vriend moet houden kies ik daar maar voor.

Storm of regen?
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

henriët schreef:Wij 'vieren'Sinterklaas bewust als gezin...maar niet omdat we daar nu de heilige nivolaas of zo mee zouden eren, maar gewoon heerlijk gezellig een avondje met het gezin/ of familie chocomel, staaf, mand met cadeautjes,
Heerlijk genieten!!!!
Wel kiezen we er bewust voor om duidelijk te zeggen dat sinterklaas niet echt bestaat, en dat wij de cadeautjes kopen en dat het gewoon fijn is om zo met elkaar wat te doen!
En zo doen wij dat ook. Wij houden niet van die onzin om kinderen wijs te maken dat sinterklaas bestaat en het feest is er niet minder om!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Marco

Bericht door Marco »

Zolang ik binnen zit: regen. Bij storm gaat de brievenbus in de voordeur klapperen. Heel irritant.

Strandvakantie of actief?
Gesloten