Dodo schreef:Gisteravond hadden we wat bezoek, en mijn man had een nespresso-apparaat meegenomen van het werk. Dus voor het eerst heb ik George Clooney koffie gedronken. Viel me niet helemaal mee. Erg sterk en bitter. Ik hou wel van sterke koffie maar deze smaak beviel me niet zo.
Je hebt zoveel soorten inmiddels, en het fijne is dat ze een nummer hebben, zodat je kunt zien hoe sterk het is.
Hoe hoger, hoe sterker.
Welke smaak had je man meegenomen, weet je dat?
Maar tegenwoordig koop ik de L'Or cupjes, dat kan nu omdat ze ook van aluminium gemaakt zijn. Met plastic cupjes gaat je apparaat naar de vaantjes.
De L'Or is heerlijk en bovendien goedkoper. Deze week toevallig in de bonus, dus ik heb wat voorraad ingeslagen.
Terri schreef:Een kleine hoeveelheid sterke koffie met opgeklopte/ opgeschuimde melk.
Mijn probleempje is dan weer, heb je een koppel mensen en ze willen allemaal cappuccino, je steeds maar kleine hoeveelheden melk kan opschuimen met zo'n apparaat, heeft iemand een suggestie?
Vroeger thuis klopten wij altijd de melk. Volle melk nemen, tegen de kook aanbrengen en dan met een garde flink kloppen tot het schuimt.
Heerlijk
Je hebt ook speciale melk, maar dat is duurder en daar is bovendien suiker aan toegevoegd.