Heb ik ook gezien en ik heb er spijt van. Het verhaal is ok, maar het is een typisch Nederlandse film..... als je begrijpt wat ik bedoel.Daphne schreef:... Ik net de film 'Zwartboek' heb gezien....
... dit echt n hele indrukwekkende film is
Wist je dat . . . [4]
Ik vrees beste Wim, dat dit reality was (of iig, had kunnen zijn)... ('mooier kunnen we het niet maken') Denk maar niet dat die duitsers kuise lui waren. Ik vind het een moedig beeld wat 'Ellis de Vries' vertoont.wim schreef:Heb ik ook gezien en ik heb er spijt van. Het verhaal is ok, maar het is een typisch Nederlandse film..... als je begrijpt wat ik bedoel.Daphne schreef:... Ik net de film 'Zwartboek' heb gezien....
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Precies! Wat dan ook exact voor mij de reden zou zijn om die film dan niet te kijken...Daphne schreef:Ik vrees beste Wim, dat dit reality was (of iig, had kunnen zijn)... ('mooier kunnen we het niet maken') Denk maar niet dat die duitsers kuise lui waren. Ik vind het een moedig beeld wat 'Ellis de Vries' vertoont.wim schreef:Heb ik ook gezien en ik heb er spijt van. Het verhaal is ok, maar het is een typisch Nederlandse film..... als je begrijpt wat ik bedoel.Daphne schreef:... Ik net de film 'Zwartboek' heb gezien....
och, echt goed hoor! Bravo!Mister schreef:Precies! Wat dan ook exact voor mij de reden zou zijn om die film dan niet te kijken...Daphne schreef:Ik vrees beste Wim, dat dit reality was (of iig, had kunnen zijn)... ('mooier kunnen we het niet maken') Denk maar niet dat die duitsers kuise lui waren. Ik vind het een moedig beeld wat 'Ellis de Vries' vertoont.wim schreef:Heb ik ook gezien en ik heb er spijt van. Het verhaal is ok, maar het is een typisch Nederlandse film..... als je begrijpt wat ik bedoel.Daphne schreef:... Ik net de film 'Zwartboek' heb gezien....
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne schreef:Mister schreef:Precies! Wat dan ook exact voor mij de reden zou zijn om die film dan niet te kijken...Daphne schreef:Ik vrees beste Wim, dat dit reality was (of iig, had kunnen zijn)... ('mooier kunnen we het niet maken') Denk maar niet dat die duitsers kuise lui waren. Ik vind het een moedig beeld wat 'Ellis de Vries' vertoont.wim schreef: Heb ik ook gezien en ik heb er spijt van. Het verhaal is ok, maar het is een typisch Nederlandse film..... als je begrijpt wat ik bedoel.
och, echt goed hoor! Bravo!

Je begrijpt me helaas niet, dat is duidelijk.Daphne schreef:och, echt goed hoor! Bravo!Mister schreef:Precies! Wat dan ook exact voor mij de reden zou zijn om die film dan niet te kijken...Daphne schreef:Ik vrees beste Wim, dat dit reality was (of iig, had kunnen zijn)... ('mooier kunnen we het niet maken') Denk maar niet dat die duitsers kuise lui waren. Ik vind het een moedig beeld wat 'Ellis de Vries' vertoont.wim schreef: Heb ik ook gezien en ik heb er spijt van. Het verhaal is ok, maar het is een typisch Nederlandse film..... als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb er geen behoefte aan, gezien de trailer en de alleen al daarin voorkomende overtredingen van het 7e gebod. Helder?
joh, kook lekker in je eigen sop gaar! EnjoyMister schreef:Je begrijpt me helaas niet, dat is duidelijk.Daphne schreef:och, echt goed hoor! Bravo!Mister schreef:Precies! Wat dan ook exact voor mij de reden zou zijn om die film dan niet te kijken...Daphne schreef: Ik vrees beste Wim, dat dit reality was (of iig, had kunnen zijn)... ('mooier kunnen we het niet maken') Denk maar niet dat die duitsers kuise lui waren. Ik vind het een moedig beeld wat 'Ellis de Vries' vertoont.
Ik heb er geen behoefte aan, gezien de trailer en de alleen al daarin voorkomende overtredingen van het 7e gebod. Helder?
Is het dom om te vragen wat dit woord betekent?BJD schreef:ik mijzelf ook heb ziekgemeld vanwege maagklachten met vochtige flatulentie

Hoewel ik uit de context wel ongeveer kan opmaken wat het betekent :mrgreen:
beterschap allemaal!
God heeft ons geen kalme reis beloofd, maar wel een behouden aankomst
Fijn, dank je, aardig van je.Daphne schreef:joh, kook lekker in je eigen sop gaar! EnjoyMister schreef:Je begrijpt me helaas niet, dat is duidelijk.Daphne schreef:och, echt goed hoor! Bravo!Mister schreef: Precies! Wat dan ook exact voor mij de reden zou zijn om die film dan niet te kijken...
Je kunt het ook even opzoeken, op wikipedia bijvoorbeeld:henri schreef:Is het dom om te vragen wat dit woord betekent?BJD schreef:ik mijzelf ook heb ziekgemeld vanwege maagklachten met vochtige flatulentie:
beterschap allemaal!
Winderigheid of flatulentie wordt veroorzaakt door ingeslikte lucht en koolzuur, en een mengsel van gassen dat door bacteriën en gisten in de darmen van zoogdieren wordt aangemaakt. Het gas wordt via de anus afgegeven aan de lucht en dat maakt een karakteristiek geluid en het heeft een reuk. Winderigheid wordt in de volksmond besproken met de term: 'een wind (of scheet) laten'. De meeste dieren, zoals zoogdieren, vogels, vissen en insecten, laten winden.
:mrgreen: 8)Zosinus schreef:Je kunt het ook even opzoeken, op wikipedia bijvoorbeeld:henri schreef:Is het dom om te vragen wat dit woord betekent?BJD schreef:ik mijzelf ook heb ziekgemeld vanwege maagklachten met vochtige flatulentie:
beterschap allemaal!
Winderigheid of flatulentie wordt veroorzaakt door ingeslikte lucht en koolzuur, en een mengsel van gassen dat door bacteriën en gisten in de darmen van zoogdieren wordt aangemaakt. Het gas wordt via de anus afgegeven aan de lucht en dat maakt een karakteristiek geluid en het heeft een reuk. Winderigheid wordt in de volksmond besproken met de term: 'een wind (of scheet) laten'. De meeste dieren, zoals zoogdieren, vogels, vissen en insecten, laten winden.
beterschap er mee!
-

:roll: En ik me nog harder afvraag wanneer hij weer terug mag komen?

Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
je vergeet z'n sigarenedele strijdster schreef:: Ik Adorote mis.
: Vooral zijn bijdrage over kleine kaboutertjes, met rode puntmutsjes, bakkebaarden en bitterballetjes met pieterselie?
Ik me afvraag waarom hij gebanned is?
:roll: En ik me nog harder afvraag wanneer hij weer terug mag komen?
(of moet hij eerst op zijn blote knieen op een matje verschijnen?)
maar ik vroeg me ook net af hoe lang zoiets duurt, dat gebanned....