Doe je mee Jongere?Ander schreef:Laten we er eentje op drinken. Thuis smaken ze ook best!Gert10 schreef:xxxxJongere schreef:mja
laat maar
Gaan Refoforummers naar de kroeg of niet?
- Bonny
- Contacteer:
Ja hoor Miauw.Ssjt.. ook katten kunnen lezen.
Gert10 is zeker de Maurice de Hondt van het Refoforum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar even ontopic. Kroegen, cafes of disco's: het is allemaal lawaai en dan kun je je er niet verstaanbaar maken. Dus een goed gesprek...jammer maar helaas. Je kunt beter een blocnootje meenemen en een pen, zo kun je je a la Zacharias toch nog verstaanbaar maken.
En alcohol, dat lust ik al lang niet meer
(Ja ja ik weet het "Drink een weinig wijn")
The Groom's still waiting at the altar
Niet meer.
Voor zover mijn ervaring me heeft geleerd worden daar niet zoveel serieuze/goede gesprekken gevoerd.
Zelfs als dat wel het geval zou zijn kun je nog beter thuis zitten, want dat is allicht goedkoper.
En je hebt geen oppas nodig.
En je hoort elkaar beter.
En je hoeft in elk geval niet te betwijfelen of de muziek wel religieus-correct is.
En: op=op. Minder kans om dronken te worden.

Voor zover mijn ervaring me heeft geleerd worden daar niet zoveel serieuze/goede gesprekken gevoerd.
Zelfs als dat wel het geval zou zijn kun je nog beter thuis zitten, want dat is allicht goedkoper.
En je hebt geen oppas nodig.
En je hoort elkaar beter.
En je hoeft in elk geval niet te betwijfelen of de muziek wel religieus-correct is.
En: op=op. Minder kans om dronken te worden.
Tja, maar dán moet je toch wel eerst zelf bekeerd zijn.memento schreef:Ik wel: in een ernstig gesprek met een zondaar, om hem te bewegen zich te bekeren...Ma Vis schreef:Overigens; ik zou niet graag in een kroeg 'gevonden' worden door Jezus...
Anders zou het een beetje hypocriet zijn.
Trouwens; ík heb een andere zondaar vooralsnog weinig bevindelijks te vertellen.
- JolandaOudshoorn
Pff, ik vind deze posting wel wat heftig, hoor Ma Vis. Misschien wel wat plat gezegd, maar zou je dan niet heel snel "werk" maken om bekeerd te zijn?Ma Vis schreef:Tja, maar dán moet je toch wel eerst zelf bekeerd zijn.memento schreef:Ik wel: in een ernstig gesprek met een zondaar, om hem te bewegen zich te bekeren...Ma Vis schreef:Overigens; ik zou niet graag in een kroeg 'gevonden' worden door Jezus...
Anders zou het een beetje hypocriet zijn.
Trouwens; ík heb een andere zondaar vooralsnog weinig bevindelijks te vertellen.
En mag onbekeerlijkheid een excuus zijn om je mond te houden over onze Heere Jezus Christus?
Ik weet, mijn Verlosser leeft