Nehemia, in Neh. 2:4 en 5Christiaan schreef:Waar lezen we van een ´schiet´gebed in de bijbel?
4 En de koning zeide tot mij: Wat verzoekt gij nu? Toen bad ik tot God van den hemel.
5 En ik zeide tot den koning ...
Goed zo!Corydoras schreef:Nehemia, in Neh. 2:4 en 5Christiaan schreef:Waar lezen we van een ´schiet´gebed in de bijbel?
4 En de koning zeide tot mij: Wat verzoekt gij nu? Toen bad ik tot God van den hemel.
5 En ik zeide tot den koning ...
Wat een onzin zeg. Koolmonoxidevergiftiging bij een open raam. Dan was Paulus al veel eerder van z'n stokje gegaan.rj schreef:Yup. Saai hoor zo snel.rivers schreef:Handelingen 20 : 9
Inderdaad. En zeker als de reden erbij staat: Paulus preekte en preekte maar door.refo schreef:Wat een onzin zeg. Koolmonoxidevergiftiging bij een open raam. Dan was Paulus al veel eerder van z'n stokje gegaan.rj schreef:Yup. Saai hoor zo snel.rivers schreef:Handelingen 20 : 9
Het is geen onzin. Er staat dat hij van de derde zoldering naar beneden viel. Koolmonoxide gaat naar boven. Wanneer het venster hogergelegen was dan waar Paulus stond en de koolmonoxide via dat raam naar buiten ging dan zat Eutychus midden in de stroom koolmonoxide.refo schreef:Wat een onzin zeg. Koolmonoxidevergiftiging bij een open raam. Dan was Paulus al veel eerder van z'n stokje gegaan.rj schreef:Yup. Saai hoor zo snel.rivers schreef:Handelingen 20 : 9
Koolmonoxide is iets lichter dan zuurstof.rj schreef:Het is geen onzin. Er staat dat hij van de derde zoldering naar beneden viel. Koolmonoxide gaat naar boven. Wanneer het venster hogergelegen was dan waar Paulus stond en de koolmonoxide via dat raam naar buiten ging dan zat Eutychus midden in de stroom koolmonoxide.refo schreef:Wat een onzin zeg. Koolmonoxidevergiftiging bij een open raam. Dan was Paulus al veel eerder van z'n stokje gegaan.rj schreef:Yup. Saai hoor zo snel.rivers schreef:Handelingen 20 : 9
Ik wil het niet hard maken dat koolmonoxide werkelijk in het spel was, maar onzin is deze uitleg niet.
Bovendien staat er heel opmerkelijk in het achtste vers: "En er waren vele lichten in de opperzaal waar zij vergaderd waren." Bij elke verbranding komt koolmonoxide vrij. Daar bij genomen dat deze kerkdienst geen anderhalf uur duurde, maar een nacht lang.
De eerste 2 vragen kan een kind beantwoorden (zeker als hij over GBS digitaal beschikt): Psalm 117 en 119.Gijs83 schreef:V: wat is het kortste hoofdstuk in de bijbel?
V: wat is het langste hoofdstuk in de bijbel?
V: welk hoofdstuk zit in het midden van de bijbel?
V: wat is het middelste vers in de bijbel?
Ik kreeg deze vragen als een powerpointpresentatie doorgemaild. Ik wel eerste even testen of jullie de antwoorden op de vragen weten.
Hoe kan ik de powerpointpresentatie op het forum krijgen?
Succes met beantwoorden!
Toevoeging: vraag 4 moet je rekenen naar het aantal hoofdstukken! Succes met tellen!Tiberius schreef:Gijs83 schreef:V: wat is het kortste hoofdstuk in de bijbel?
V: wat is het langste hoofdstuk in de bijbel?
V: welk hoofdstuk zit in het midden van de bijbel?
V: wat is het middelste vers in de bijbel?
Ik kreeg deze vragen als een powerpointpresentatie doorgemaild. Ik wel eerste even testen of jullie de antwoorden op de vragen weten.
Hoe kan ik de powerpointpresentatie op het forum krijgen?
Succes met beantwoorden!