Marco schreef:Typisch nederlands: Pannenkoekenrestaurant..? Nooit ergens anders gezien (behalve in Luxemburg, met groot bord ernaast: "Nederlandse bediening". Niet naar binnen gegaan).
Nou, Pannekoeken restaurants heb je hier ook!!
Al is de pannekoek hier een echt ontbijtgebeuren!!
Ik denk eigenlijk dat ze hier meer gegeten worden dan in Nederland! Nou ja er wordt hier nu eenmaal veel gegeten!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Marco schreef:Typisch nederlands: Pannenkoekenrestaurant..? Nooit ergens anders gezien (behalve in Luxemburg, met groot bord ernaast: "Nederlandse bediening". Niet naar binnen gegaan).
Ik denk eigenlijk dat ze hier meer gegeten worden dan in Nederland! Nou ja er wordt hier nu eenmaal veel gegeten!
Toch zijn pannekoeken hier wel heel wat anders dan die je in een Nederlands pannekoekenhuis eet. Die zijn meer te vergelijken met pizza.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Toch zijn pannekoeken hier wel heel wat anders dan die je in een Nederlands pannekoekenhuis eet. Die zijn meer te vergelijken met pizza.
Ja, Ik zei al, meer een ontbijtgebeuren, ik ga dus zo achter de pannekoek met stroop!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
..en ook zo Nederlands (en Vlaams en Surinaams natuurlijk): panne(n)koek (pannenkoek dus), maar over een jaar of twee weer pannekoek. Of niet. Of toch. En kattebelletje. Omdat we allemaal weten dat dat niks met een kat te maken heeft. Kortom het groene/witte boekje :roll: