Zo ongeveer wél ja :mrgreen: ik was zélf ook tot op m'n huid toe nat...........brrrrrrrrrrrrrrKislev schreef:... het er nu zo uit ziet in Huize Rens?
Wist je dat . . . [4]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
[quote="Wilma van den Berg"]....ik op zoek ben naar wat gegevens van het boekje "Roosje Wijs"?
....me op dit ogenblik niet echt lukt
....ik jullie wil vragen of je de naam van de schrijver door wilt geven
....ik jullie hiervoor alvast hartelijk wil bedanken![/quote]
Misschien is het Roosje [/U]Weiss?
Prentenboek over de Tweede Wereldoorlog.
Een schrijver weet ik niet.
....ik jullie hiervoor alvast hartelijk wil bedanken![/quote]
Misschien is het Roosje [/U]Weiss?
- Wilma van den Berg
Hertha, SUPER BEDANKT!Hertha schreef:Misschien is het Roosje [/U]Weiss?Wilma van den Berg schreef:....ik op zoek ben naar wat gegevens van het boekje "Roosje Wijs"?
....ik jullie hiervoor alvast hartelijk wil bedanken!
B-boeken
Titel
Roosje Weiss
Auteur
Roberto Innocenti
Uitgave
Casterman, 1990
Nadat Roosje tijdens de Tweede Wereldoorlog een kamp met joodse kinderen ontdekt heeft, gaat ze er elke dag heen om hen eten te brengen. Prentenboek met aquarellen in donkere kleuren die de sombere sfeer van die tijd weergeven.
Titel
Roosje Weiss
Auteur
Roberto Innocenti
Uitgave
Casterman, 1990
Nadat Roosje tijdens de Tweede Wereldoorlog een kamp met joodse kinderen ontdekt heeft, gaat ze er elke dag heen om hen eten te brengen. Prentenboek met aquarellen in donkere kleuren die de sombere sfeer van die tijd weergeven.
- Wilma van den Berg
Hendrikus. Ook jij SUPER BEDANKT! Heel fijn mensen. Genoeg gegevens nu...Hendrikus schreef:B-boeken
Titel
Roosje Weiss
Auteur
Roberto Innocenti
Uitgave
Casterman, 1990
18 euro?? dan kan het nooit een grote zonde zijn...........Kaw schreef:Ik mijn 2e boete heb gekregen in mijn leven? Gelukkig slechts 18 euro. Het wel een straf op de zonde was...:
Moderatorbericht:
- Wilma van den Berg
... ik morgen naar de gezinsdag ga...
Ik vermoed dat ik al mijn krachten moet aanwenden om te voorkomen dat mijn broertje zijn grote idool Elly gaat bestormen?

Ik vermoed dat ik al mijn krachten moet aanwenden om te voorkomen dat mijn broertje zijn grote idool Elly gaat bestormen?

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Wilma van den Berg
- Wilma van den Berg
Geen dierendag voor paard in Rijswijkvlinder schreef:ik iedereen nog van harte wil feliciteren met zijn verjaardag gister?
Hebben jullie allemaal een fijne dag gehad? :mrgreen:
Voor een paard in Rijswijk was het woensdag bepaald geen fijne dierendag. Drie uur zat hij in een sloot, samen met een stuk hek.
De sloot was zo modderig dat het beest er niet uit kon. Ook de terreinwagen van de buurman zakte weg. De brandweer pompte meer water in de sloot, zodat de vermoeide viervoeter kon worden losgetrokken.
Lees verder op refdag.nl.