Daarom werd er wat kritisch gekeken naar bepaalde uitspraken in verslagen van eerdere Toogdagen waarbij de SV belangrijker wordt gemaakt dan hij iscaprice schreef:Je zit daar niet onder een vertaling, maar onder de verklaring van Gods Woord. Het is geen prediking, maar een overdenking. Ook appélerend. En als de Heere er nu in mee komt, dan ben je er alleen maar goed mee als je daarin delen mag.jakobmarin schreef:een vertaling vancaprice schreef:Kom ga met ons, en doe als wij. Ervaar ook hoe goed het is om met zovelen onderHet lijkt misschien dat ik een 'mug uitzijg', maar 'Gods Woord' wordt nogal eens gelijkgetrokken met de 'Statenvertaling'.caprice schreef: Gods Woord te zitten, waar kerkmuren wegvallen.
Nu heb ik daar opzich niet zoveel moeite mee, mits het ook voor andere vertalingen geldt.

Daarmee is men niet kritisch betreft de hele Toogdag... zie het meer als een oproep tot relativeren van de SV, wat gezien verslagen van eerdere Toogdagen niet altijd gebeurd is. Verder lijkt het me een goede dag, mijn excuses dat dat geluid wat onder de kritiek ondergesneeuwd raakte, maar ik vind zo'n dag doorgaans heel positief, maar wou wat kanttekeningen maken