Is het niet juist onze taak om een ander beeld te laten zien.

Die snap ik nietjvdg schreef:Deze zenders zijn idd niet eenzijdig, maar wel eenzijdig in meerzijdig.Adorote schreef:Of men al zo lid moet worden van een omroep is zeer de vraag, maar als men dat toch wil, waarom lid worden van een omroepje met eenzijdig beeld-------------------waarom dan niet een EO NCRV KRO.
O, maar zó bedoel ik het niet! Ik bedoel alleen te zeggen dat reformatorisch nederland nog geen 10 jaar geleden fel tegen internet, televisie en radio was. Het waren verderfelijke mogelijkheden die mensen van het rechte pad afbrengen. Nu maakt heel reformatorisch nederland zich sterk om via de verderfelijke media een plaatsje te veroveren in de wereld zodat zij er ook bij horen.... Tja... over 5 jaar misschien een reformatorisch televisie station? :roll:Marnix schreef:Die snap ik nietjvdg schreef:Deze zenders zijn idd niet eenzijdig, maar wel eenzijdig in meerzijdig.Adorote schreef:Of men al zo lid moet worden van een omroep is zeer de vraag, maar als men dat toch wil, waarom lid worden van een omroepje met eenzijdig beeld-------------------waarom dan niet een EO NCRV KRO.
Edele strijder, je laat meer zien niet van de wereld te zijn door de RO wel te luisteren dan door er niet naar te luisteren.... maar goed, of je niet van de wereld bent of wel is niet afhankelijk van of je naar de RO luistert of niet.
edele strijdster schreef:O, maar zó bedoel ik het niet! Ik bedoel alleen te zeggen dat reformatorisch nederland nog geen 10 jaar geleden fel tegen internet, televisie en radio was. Het waren verderfelijke mogelijkheden die mensen van het rechte pad afbrengen. Nu maakt heel reformatorisch nederland zich sterk om via de verderfelijke media een plaatsje te veroveren in de wereld zodat zij er ook bij horen.... Tja... over 5 jaar misschien een reformatorisch televisie station? :roll:Marnix schreef:Die snap ik nietjvdg schreef:Deze zenders zijn idd niet eenzijdig, maar wel eenzijdig in meerzijdig.Adorote schreef:Of men al zo lid moet worden van een omroep is zeer de vraag, maar als men dat toch wil, waarom lid worden van een omroepje met eenzijdig beeld-------------------waarom dan niet een EO NCRV KRO.
Edele strijder, je laat meer zien niet van de wereld te zijn door de RO wel te luisteren dan door er niet naar te luisteren.... maar goed, of je niet van de wereld bent of wel is niet afhankelijk van of je naar de RO luistert of niet.
Op zich vind ik het geen dwaze strategie om bij nieuwe media/technologie eerst de kat uit de boom te kijken en je erop te bezinnen. Maar er moet wel vanaf het begin een gesprek zijn met elkaar als christenen. Een gesprek op het grondvlak van de kerk, ipv van alleen maar bezorgde synodebesluiten en dito brochures van bovenaf.Adorote schreef:Bij de gereformeerde gezindt is alles 25 a 30 jaar later ; laat men is eerlijk zijn de verdervelijkheid van dingen zit niet in in de Kijk kast of de lawaaikast of de kamer op vier wielen enz enz en z,maar zit in de mens zelf.
Nieuwste versie van RealPlayer installeren. De link afspelen in die player en dan klikken op "Record this stream" o.i.d.BJD schreef:De oudejaarsuitzending van de RO staat op de site. Ik kan hem niet downloaden. Ik wil hem toch op CD zetten. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Bedankt, ik ga het zo proberen :!:Unionist schreef:Nieuwste versie van RealPlayer installeren. De link afspelen in die player en dan klikken op "Record this stream" o.i.d.BJD schreef:De oudejaarsuitzending van de RO staat op de site. Ik kan hem niet downloaden. Ik wil hem toch op CD zetten. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
BJD schreef:Bedankt, ik ga het zo proberen :!:Unionist schreef:Nieuwste versie van RealPlayer installeren. De link afspelen in die player en dan klikken op "Record this stream" o.i.d.BJD schreef:De oudejaarsuitzending van de RO staat op de site. Ik kan hem niet downloaden. Ik wil hem toch op CD zetten. Hoe krijg ik dat voor elkaar?