Doe dat maar per PB.jan03 schreef:Verklaar u nader!plebe schreef:
Nee 't Harde...........vandaag de dag heb je daar niets meer te zoeken.
Wist je dat . . . [4]
Mag ook per pb :roll:jan03 schreef:Verklaar u nader!plebe schreef:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Sorry. Ik had niet het idee dat dit een persoonlijke opmerking was , maar dat het iets zei over 't Harde. Laat maar zitten dan. Ik hoef het helemaal niet te weten hoor!Mariavt schreef:Mag ook per pb :roll:jan03 schreef:Verklaar u nader!plebe schreef:

Laatst gewijzigd door jan03 op 12 sep 2007, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
... dat ik vind, dat als jullie vinden wat je nu schrijft, je dat zelf moet weten en niet van die onzin (in jullie eigen oog) hier hoeft op te schrijven?plebe schreef:Ik vind dat jij eigenlijk wel gelijk hebt?freek schreef:... ik dit een onzintopic vindt, evenals het menutopic en aanverwante 'draden'.
...ik daarom deze topics voortaan links laat liggen (en ik zeg dit maar vast omdat ik men mij dit anders toch zou adviseren)
:mrgreen:jan03 schreef:... dat ik vind, dat als jullie vinden wat je nu schrijft, je dat zelf moet weten en niet van die onzin (in jullie eigen oog) hier hoeft op te schrijven?plebe schreef:Ik vind dat jij eigenlijk wel gelijk hebt?freek schreef:... ik dit een onzintopic vindt, evenals het menutopic en aanverwante 'draden'.
...ik daarom deze topics voortaan links laat liggen (en ik zeg dit maar vast omdat ik men mij dit anders toch zou adviseren)
Doe niet zo obstinaat zeg!
... een topic net zo zinnig is als de meest zinnige bijdrage in dat topicfreek schreef:... ik dit een onzintopic vindt, evenals het menutopic en aanverwante 'draden'.
... de door mij aangehaalde bijdrage niet geholpen heeft om dit topic meer zin te geven.
... ook onzin zijn zin kan hebben, omdat je daardoor meer oog krijgt voor de zinvolle dingen.
........daar óók weer wat voor te zeggen is?wim schreef:... een topic net zo zinnig is als de meest zinnige bijdrage in dat topicfreek schreef:... ik dit een onzintopic vindt, evenals het menutopic en aanverwante 'draden'.
... de door mij aangehaalde bijdrage niet geholpen heeft om dit topic meer zin te geven.
... ook onzin zijn zin kan hebben, omdat je daardoor meer oog krijgt voor de zinvolle dingen.
Gelooft het evangelie en bekeert u !
... dit nu precies was hetgeen ik alreed zeide. Ik citeer:jvdg schreef:.....iemand die die topics onzinnig vindt door niemand wordt
verplicht om die onzin te lezen
.....
freek schreef:...ik daarom deze topics voortaan links laat liggen (en ik zeg dit maar vast omdat ik men mij dit anders toch zou adviseren)

... je wel een erg vreemde definitie hebt van 'links laten liggen' of van 'voortaan'.freek schreef:... dit nu precies was hetgeen ik alreed zeide. Ik citeer:jvdg schreef:.....iemand die die topics onzinnig vindt door niemand wordt
verplicht om die onzin te lezen
.....
freek schreef:...ik daarom deze topics voortaan links laat liggen (en ik zeg dit maar vast omdat ik men mij dit anders toch zou adviseren)
mag ik even lachen?Kaw schreef:IJdelheid kent vele gedaanten. Iedereen heeft daar zijn voorkeuren in.
De één is een hunk en de andere een refoforumjunk.

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."