ik zou t ook betreuren als ze mn rijbewijs in zouden nemenhelma schreef:DEN HAAG (ANP) – De politie heeft het rijbewijs van prinses Annette tijdelijk ingenomen. Prinses Annette zegt de kwestie te betreuren.
Wist je dat . . . [4]
Re: ai ai
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Thank youhelma schreef:Welkom Home!!Daphne schreef:... Ik weer in Nederland benen ik het echt koud heb hier?
![]()
![]()
... Ik op t eerste de beste vliegtuig terug wil? :roll:
Zoek je dikke truien maar vast op
"'t is weer voorbij die moooie zomer...."
De verwarming staat hier alweer op 10 :roll:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lief! Mijn hond vind t ook nie erg... staat de hele dag naar me te staren, op schoot wil ie zitten, de hele dag mee wandelen etcChristiaan schreef: ....wij het niet erg vinden dat je terug bent...
....ik je heel hartelijk welkom terug in Nederland wens
- JolandaOudshoorn
Helaas de herten heb ik niet kunnen kieken vandaag ,maar even later wel een groep wilde kalkoenen en mijn man wil ze morgen op zijn weblog zetten. Kijk op http://www.kewaunee.blogspot.com en geniet
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
... ik alle rf'ers trakteer op een stuk virtuele taart:

... je één keer mag raden waarom.
... ik de taartmelodie met een opmaat zou beginnen.
... er een paar fouten in de melodie staan

Laatst gewijzigd door wim op 12 sep 2007, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet zo bijdehand, Leonoortje..Leonora schreef:Hoe weet je nou of er fouten in de melodie staan. Misschien is hij wel zo bedoeld door de componist.wim schreef:... ik alle rf'ers trakteer op een stuk virtuele taart:
Maar je hebt gelijk. Toch lijkt het wel veel op de melodie die ik bedoel.