Nee, enkel verjaardagenRens schreef:ben je alvast voor 5 december aan het inslaan???? :shock: :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef: Verder: cadeautjes voor 9pers.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
- JolandaOudshoorn
mag ik raden....is het een échte befaaMMde organist, of zo maar eentje van de een of andere orgelbank afgeplukt??jan03 schreef:Rens schreef:produceert die organist ook pinda's in een choladelaagje met diverse kleuren? :mrgreen: :mrgreen:Afgewezen schreef:Een nieuwe cd..... van een zekere befaamde organist.
:roll: :roll::
:
: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
MagnifiekRens schreef:mag ik raden....is het een échte befaaMMde organist, of zo maar eentje van de een of andere orgelbank afgeplukt??jan03 schreef:Rens schreef:produceert die organist ook pinda's in een choladelaagje met diverse kleuren? :mrgreen: :mrgreen:Afgewezen schreef:Een nieuwe cd..... van een zekere befaamde organist.
:
Miskend

- JolandaOudshoorn
- jakobmarin
MisselijkMakend! :mrgreen:Afgewezen schreef:MagnifiekRens schreef:mag ik raden....is het een échte befaaMMde organist, of zo maar eentje van de een of andere orgelbank afgeplukt??jan03 schreef:Rens schreef: produceert die organist ook pinda's in een choladelaagje met diverse kleuren? :mrgreen: :mrgreen:
:
Miskend
:x
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
:x :x :x :x :x :x :x :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:jakobmarin schreef:MisselijkMakend! :mrgreen:Afgewezen schreef:MagnifiekRens schreef:mag ik raden....is het een échte befaaMMde organist, of zo maar eentje van de een of andere orgelbank afgeplukt??jan03 schreef:
:
Miskend
[Ach, over smaak valt niet te twisten.]
- jakobmarin
Mijn welgeMeende excuses. Ik bedoelde Meesterlijk MeeslependAfgewezen schreef::x :x :x :x :x :x :x :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:jakobmarin schreef:MisselijkMakend! :mrgreen:Afgewezen schreef:MagnifiekRens schreef: mag ik raden....is het een échte befaaMMde organist, of zo maar eentje van de een of andere orgelbank afgeplukt??
Miskend
[Ach, over smaak valt niet te twisten.]
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.