Passion-acteur aangezien voor Jezus

Plaats reactie
Vortigern

Passion-acteur aangezien voor Jezus

Bericht door Vortigern »

Het lijkt er op dat de "The Passion" toch nog een staartje krijgt. Hoe mensen in de ban van een film kunnen raken en zelfs denken dat een acteur, de Heere Jezus is. :$
Acteur James Caviezel, die in de film The Passion of the Christ Jezus speelde, is in Mexico overladen met verzoeken van mensen die door hem genezen wilden worden. Caviezel bracht een promotiebezoek van een week aan Mexico. De 35-jarige acteur werd in de arme provincie Veracruz door tientallen mensen gevraagd om zieken te genezen en andere wonderen te doen.

Dit meldt de krant Reforma.

"Het geloof van deze mensen raakt mij echt'', zei de acteur, die toegewijd rooms-katholiek is. "Ik schrok er nogal van toen zij naar mij toe kwamen voor hulp. Telkens weer moest ik uitleggen dat ik alleen maar acteur ben, en niet werkelijk de Zoon van God.''

Mexico is, na Brazilië, het land met de meeste rooms-katholieken ter wereld. De film The Passion of the Christ trok er volle zalen.
visje

Bericht door visje »

Het is net als in de dagen van de Heere Jezus, dat de schare Hem volgde vanwege de wonderen.

Blijkbaar is dat iets wat de mensen enorm aanspreekt.
de Paus

Bericht door de Paus »

kvind het niet echt slim van die mensen... die kunnen film en werkelijk toch wel uit elkaar houden?
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door de Paus
kvind het niet echt slim van die mensen... die kunnen film en werkelijk toch wel uit elkaar houden?
blijkbaar niet... denk maar aan soapacteurs etc.
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

sommige mensen draaien door...

misschien het gevaar van "niet goed omgaan met een tv?"
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Vortigern
Het lijkt er op dat de "The Passion" toch nog een staartje krijgt. Hoe mensen in de ban van een film kunnen raken en zelfs denken dat een acteur, de Heere Jezus is. :$
wat een armoede . . .
Harry

Bericht door Harry »

- - - knip - - -

[Aangepast op 13/7/04 door OSW Moderator]
Plaats reactie