Je moet gewoon doen, pak er de kookboek bij. Koken is niet zo moeilijk als je denkt hoor!vlinder schreef::
: Moet zelf koken, en dat kan ik niet. Dus waarschijnlij iets van kroket op brood ofzo. Memento is uit eten met zijn baas en ikke mag nie mee
:
:
Wat staat er op het menu vandaag?
- Wilma van den Berg
Je krijgt er vanzelf plezier inLassie schreef:Je moet gewoon doen, pak er de kookboek bij. Koken is niet zo moeilijk als je denkt hoor!vlinder schreef::
: Moet zelf koken, en dat kan ik niet. Dus waarschijnlij iets van kroket op brood ofzo. Memento is uit eten met zijn baas en ikke mag nie mee
:
:

Uitdaging....
precies!!!Wilma van den Berg schreef:Je krijgt er vanzelf plezier inLassie schreef:Je moet gewoon doen, pak er de kookboek bij. Koken is niet zo moeilijk als je denkt hoor!vlinder schreef::
:
:
![]()
Uitdaging....
er zijn van die leuke kookboeken op de markt; Koken voor Dummies.......vlinder schreef::
: Moet zelf koken, en dat kan ik niet.
maar toen ik bij moeders pappot vandaan ging, en in een gezin met 2 kinderen stapte, kon ik zelfs wáter aan laten branden.......
maar ik heb mezélf koken geleerd, en dat gaat me al járen perfect af!!
dus niet zeggen: "ik kán niet", want dan zeg je er gelijk "ik wil niet" bij...
kom op, gewoon proberen, al is het het met een kookboek voor dummies............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Wij hebben nog wat versgevroren kliekjes. Bel maar als je interesse heb. Ik zal mn vrouw even vragen wat ze kosten.vlinder schreef::
:
:
(Mochten ze tegenvallen kan je ze altijd nog op Marktplaats zetten)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gian schreef:Wij hebben nog wat versgevroren kliekjes. Bel maar als je interesse heb. Ik zal mn vrouw even vragen wat ze kosten.vlinder schreef::
:
:
(Mochten ze tegenvallen kan je ze altijd nog op Marktplaats zetten)
:mrgreen: :mrgreen:
- Wilma van den Berg
Lekker, mag ik bij jou komen eten?Hendrikus schreef:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- JolandaOudshoorn
-
-