haha, ik had wel een reactie van jou verwacht. Ik zal hem een keer erbij halen, en dan laat ik je mijn conclusie weten!Rens schreef:énnnnnn ??????????JolandaOudshoorn schreef: (ooit eens stinkend mijn best gedaan op een scriptie voor VWO over Karl Marx en het Christendom)
Wist je dat . . . [4]
- JolandaOudshoorn
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik trek er bij in.Tiberius schreef:Gefeliciteerd.Lassie schreef:de datum staat nog niet vast. maar het zal rond april/mei zijn. Ik blijf nog een half jaar hier in kampen wonen en werken en vanaf januari ga ik opzoek naar een baan.
Hebben jullie al een huis, of niet?
leuke hoekwoning! Dus lekker veel ruimte!
Gezien het feit dat ik je onderschrift al weer enige tijd miste, maakte ik me zorgen.Lassie schreef:de datum staat nog niet vast. maar het zal rond april/mei zijn. Ik blijf nog een half jaar hier in kampen wonen en werken en vanaf januari ga ik opzoek naar een baan.
Maar alles lijkt in orde!
Alvast mijn welgemeende gelukwensen.
ach tsja. m'n onderschrift begon me te vervelen... dus nu ff niet... straks maar weer eens een nieuwe er onder zetten.jvdg schreef:Gezien het feit dat ik je onderschrift al weer enige tijd miste, maakte ik me zorgen.Lassie schreef:de datum staat nog niet vast. maar het zal rond april/mei zijn. Ik blijf nog een half jaar hier in kampen wonen en werken en vanaf januari ga ik opzoek naar een baan.
Maar alles lijkt in orde!
Alvast mijn welgemeende gelukwensen.
Van harte! Al druk bezig met alle voorbereidingen?Lassie schreef:ik trek er bij in.Tiberius schreef:Gefeliciteerd.Lassie schreef:de datum staat nog niet vast. maar het zal rond april/mei zijn. Ik blijf nog een half jaar hier in kampen wonen en werken en vanaf januari ga ik opzoek naar een baan.
Hebben jullie al een huis, of niet?![]()
welke voorbereidingen!?Ichtus schreef:Van harte! Al druk bezig met alle voorbereidingen?Lassie schreef:ik trek er bij in.Tiberius schreef:Gefeliciteerd.Lassie schreef:de datum staat nog niet vast. maar het zal rond april/mei zijn. Ik blijf nog een half jaar hier in kampen wonen en werken en vanaf januari ga ik opzoek naar een baan.
Hebben jullie al een huis, of niet?![]()
- Wilma van den Berg
- JolandaOudshoorn
Dank je voor je hartelijke groet. oooooo wat zou ik graag naar jou toe willen!!! Ik vind het eigenlijk veels te koud hier!! Geef mij maar een graadje of 25-30!!!!Daphne schreef:... Ik naar jullie zwaai vanuit een heerlijk warm corfu!![]()
... Het echt fantastisch hier is?
... Soms zelfs te warm?
... Ik nog lang nie naar huis wil? :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Wilma van den Berg
Het ligt er aan hoe lang het nog duurt voor deze iemand 2 is. Maar dat komt toch wel meer voor. :mrgreen:Wilma van den Berg schreef:...ik me vandaag ontzettend heb verbaasd
...iemand van nog geen 2 jaar die tot 14 telt :shock: Nog nooit eerder meegemaakt.
....en ook al een tal van kleuren kent
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.