:shock: ik mag hopen alleen je portemonee... of ook je pasjes, geld etc etc etc? :shock:kleuzien schreef:Dat ik me portemonnee kwijt ben. in de vakantie verloren denk ik...
My money is over the ocean
my money is over the see
My money is over the ocean
O bring back my money to me :roll:
Waar báál jij van???
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- Wilma van den Berg
je mobiel in de plómp smijten, of thuislaten.......RUST!!!Wilma van den Berg schreef:...mensen die je in je vakantie bellen of dat je even wat voor hen wilt regelen :roll:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
:shock: Waar woon jij dan ergens? Ik dacht dat ik hier helemaal icognito was :shock:Mister schreef:Kijk goed vanaf je balkonnetje, dan zie je mijn huis ;-)kleuzien schreef:Kep me broedertje eens liefjes aangestaart en hij hij heeft me gebracht. Nu ben ik ook in Barneveld dus en ik kan de ballonnetjes zo vanaf mijn balkonnetje zien :mrgreen:Mister schreef:Waar staat ie? In de buurt van het ballonenfeest? (Je hebt wat gemist...)
Mis gedacht dan he? :mrgreen:kleuzien schreef::shock: Waar woon jij dan ergens? Ik dacht dat ik hier helemaal icognito was :shock:Mister schreef:Kijk goed vanaf je balkonnetje, dan zie je mijn huis ;-)kleuzien schreef:Kep me broedertje eens liefjes aangestaart en hij hij heeft me gebracht. Nu ben ik ook in Barneveld dus en ik kan de ballonnetjes zo vanaf mijn balkonnetje zien :mrgreen:Mister schreef:Waar staat ie? In de buurt van het ballonenfeest? (Je hebt wat gemist...)
- JolandaOudshoorn
-
Kijk maar uit Kleuzien...Mister schreef:Mis gedacht dan he? :mrgreen:kleuzien schreef::shock: Waar woon jij dan ergens? Ik dacht dat ik hier helemaal icognito was :shock:Mister schreef:Kijk goed vanaf je balkonnetje, dan zie je mijn huis ;-)kleuzien schreef: Kep me broedertje eens liefjes aangestaart en hij hij heeft me gebracht. Nu ben ik ook in Barneveld dus en ik kan de ballonnetjes zo vanaf mijn balkonnetje zien :mrgreen:
Je weet maar nooit wie hier nog meer verscholen gaan achter alle namen...
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Drie mogelijkheden:Mister schreef:Ik baal met je mee, de rekening is hier nog niet binnen en vrijdag wéér naar de garageJolandaOudshoorn schreef:Dat onze bus weeeer kapot is. (de rekening van de vorige reparatie kwam vandaag binnen!)
Op één rekening laten zetten. Dan valt het mee.
Of je stuurt de eerste rekening terug: hij was nog niet gemaakt.
Of je stuurt de 2e terug. Dat was toch zeker garantie?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
het gaat ons niet om die rekeningen, dat zal idd wel garantie oid zijn, Maar gewoon het feit dat de trasporter weer weg is. en mijn man heeft hem nodig voor zijn werk, Net 14 dagen weggeweest en nu weer voor onbepaalde tijd zonder dat is het grootste balen van het hele verhaal!!! + natuurlijk al die rompslomp. (bus op laten halen, bus leeghalen, huis vol gereedschapkoffers ed.)refo schreef:Drie mogelijkheden:Mister schreef:Ik baal met je mee, de rekening is hier nog niet binnen en vrijdag wéér naar de garageJolandaOudshoorn schreef:Dat onze bus weeeer kapot is. (de rekening van de vorige reparatie kwam vandaag binnen!)
Op één rekening laten zetten. Dan valt het mee.
Of je stuurt de eerste rekening terug: hij was nog niet gemaakt.
Of je stuurt de 2e terug. Dat was toch zeker garantie?
Ik weet, mijn Verlosser leeft