Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]

Ichtus

Bericht door Ichtus »

Een dikke muggenbult :? :x
Rens

Bericht door Rens »

een drijfnat overhemd van het zweet.....................(ff wat schoons opzoeken)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Daphne

Bericht door Daphne »

de alllllerlaatste boodschapjes voor mn vakantie :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Laatste Daniel (uitgave JBGG) :)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

we zijn naar de Beverwijkse bazaar geweest. Veel gestruin en lekker kijken en met een aantal spulletjes weet naar huis gekeerd.
oa 4 slingers, knuffelboekje, kruiden, groente, watermeloen, DVD's, beitel, koplampen, chinees jurkje, twee paar oorbellen, chinees hangertje, mandje, schriften, flexibel toetsenbord (voor mijn zoontje) cartridges en nog wat klein spul.
Heerlijk hoor, zo'n dagje slenteren en direct wat opsnuiven van de multiculturele samenleving.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:we zijn naar de Beverwijkse bazaar geweest. Veel gestruin en lekker kijken en met een aantal spulletjes weet naar huis gekeerd.
oa 4 slingers, knuffelboekje, kruiden, groente, watermeloen, DVD's, beitel, koplampen, chinees jurkje, twee paar oorbellen, chinees hangertje, mandje, schriften, flexibel toetsenbord (voor mijn zoontje) cartridges en nog wat klein spul.
Heerlijk hoor, zo'n dagje slenteren en direct wat opsnuiven van de multiculturele samenleving.
en alles tegen (bijna-) Refoprijzen..................ze zetten je áf waar je bij staat...........in de tijd dat het nog "Zwarte Markt" heette, ja, toen kon je écht je slag slaan voor een habbekrats (1975 - 1980)..........tegenwoordig zijn het gewoon markt-conforme prijzen (of méér).............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hummel

Bericht door Hummel »

Een ontgroening... (dat vind ik ook een aanwinst :D)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:
JolandaOudshoorn schreef:we zijn naar de Beverwijkse bazaar geweest. Veel gestruin en lekker kijken en met een aantal spulletjes weet naar huis gekeerd.
en alles tegen (bijna-) Refoprijzen..................ze zetten je áf waar je bij staat...........in de tijd dat het nog "Zwarte Markt" heette, ja, toen kon je écht je slag slaan voor een habbekrats (1975 - 1980)..........tegenwoordig zijn het gewoon markt-conforme prijzen (of méér).............
Nou ja, ik vond dat ik er niet teveel voor kwijt was. en ja, soms liep ik tegen dingen aan wat ik te duur vond en dan liep ik gewoon door :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
kleuzien

Bericht door kleuzien »

een lesje:" hoe rooi ik aardappelen:" in het kort
Ichtus

Bericht door Ichtus »

hoofdpijn :( :cry:
helma

Bericht door helma »

Leuk! Gaan wij binnenkort ook nog een keer doen
werd je ook door die buitenlanders bijna hun eettentje ingesleurd? :mrgreen:
parsifal

Bericht door parsifal »

gisterenavond: Een kaartje voor een concert van Elly en Rikkert. Het concert was wel erg goed trouwens. "Al je haren zijn geteld" "De Leeuw van Juda" "Een parel in Gods hand" ze kwamen allemaal langs. Maar ook veel nieuwere muziek, zoals "de oude draak" en wat nummers van "Solo" van Rikkert.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Lassie

Bericht door Lassie »

parsifal schreef:gisterenavond: Een kaartje voor een concert van Elly en Rikkert. Het concert was wel erg goed trouwens. "Al je haren zijn geteld" "De Leeuw van Juda" "Een parel in Gods hand" ze kwamen allemaal langs. Maar ook veel nieuwere muziek, zoals "de oude draak" en wat nummers van "Solo" van Rikkert.
de oude draak is mooi en goed!
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Een hele stapel boeken :D
Lassie

Bericht door Lassie »

Een zeer schokkend bericht: M'n neef van 25 heeft gisteravond een ernstig motor ongeluk gehad. ligt in het UMC en wordt slapende gehouden. pppoehh. :|
Gesloten