Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]

Daphne

Bericht door Daphne »

judith schreef: :shock: ....ook al blond geboren.... :? :roll: :wink:
Dat zou je nie zeggen heah? 8)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:
Daphne schreef:
Rens schreef:
Daphne schreef:een zomerstopje voor mn vakantie :D (een van de 100 :oops: :roll: :mrgreen: tja... k ben n vrouw he...) :D :|
wat mag dát nu weer inhouden??? of is het datgene waar ik aan moest denken bij de zinsnede "tja...ik ben een vrouw he"
wat dát nu weer mag inhouden??? Zomertopjes ken je toch wel? :shock: waarom 'Tja, ik ben n vrouw je' kwam voor uit t feit dat ik al n stuk of 100 shirtjes heb liggen in mn kast maar dit shirtje er toch echt bij moest 'want anders was het niet compleet'... dit is een vaak voorkomend verschijnsel bij vrouwen... Heeft Maria hier geen last van dan Rens? :D
het is óf zomer-stopje of zomers-topje...................een koppelstreepje had goede diensten bewezen Daphne...............
welnee, dit houdt de gemoederen bezig... ik zou zeggen, k heb jullie weer een dienst bewezen
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
caprice

Bericht door caprice »

Rens schreef:
Lassie schreef:
met aanhanger mag je toch geen 100? of heb ik wat gemist!?
je hebt idd wat gemist: Caprice reed, mét aanhanger, 86 km/u........hij reed met een aanhanger dus mocht niet harder dan 80! (dat het overige verkeer op dat stuk 100 km/u mocht, doet even niet ter zake) nu maar afwachten hoe de wettelijke correctie op de gemeten snelheid uitvalt voor hem. het kán nog flink meevallen Caprice.....
Nee, ik heb inderdaad wat post ontvangen van onze dappere wegpiratenkrijgers, en de gemiddelde gereden snelheid was 89 km/h, dus na correctie 86 km/h. De meerkosten wegenbelasting voor het extra-snelgebruik van de weg is hierdoor eenmalig met 27 euro vermeerderd.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Rens

Bericht door Rens »

caprice schreef:. De meerkosten wegenbelasting voor het extra-snelgebruik van de weg is hierdoor eenmalig met 27 euro vermeerderd.
leg uit aan een arme man die hier ff geen hout van snapt...........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
caprice

Bericht door caprice »

Rens schreef:
caprice schreef:. De meerkosten wegenbelasting voor het extra-snelgebruik van de weg is hierdoor eenmalig met 27 euro vermeerderd.
Wel, ik heb een bekeuring van € 27,- gekregen van de politie. Aardig he? Er stond een adres bij van een of andere officier of zoiets. Zal ik hem nog een bedankbrief moeten schrijven, dat hij tijdig ingegrepen heeft, omdat ik anders boze wegen zou gaan bewandelen?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Rens

Bericht door Rens »

caprice schreef:
Rens schreef:
Wel, ik heb een bekeuring van € 27,- gekregen van de politie. Aardig he? Er stond een adres bij van een of andere officier of zoiets. Zal ik hem nog een bedankbrief moeten schrijven, dat hij tijdig ingegrepen heeft, omdat ik anders boze wegen zou gaan bewandelen?
ohhhhhhhhh, het extra-snel gebruik van de weg.....wacht ff, de euro valt...............

je kunt die officier ook een dooie mus sturen, maak je hem misschien nog blij mee ook.............
Moderatorbericht:
caprice

Bericht door caprice »

Rens schreef:je kunt die officier ook een dooie mus sturen, maak je hem misschien nog blij mee ook.............
Ik denk het niet eigenlijk. Die kun je beter gelijk naar Rendac sturen.
Dr. J.H. Bavinck
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

caprice schreef:
Rens schreef:
Lassie schreef:
met aanhanger mag je toch geen 100? of heb ik wat gemist!?
je hebt idd wat gemist: Caprice reed, mét aanhanger, 86 km/u........hij reed met een aanhanger dus mocht niet harder dan 80! (dat het overige verkeer op dat stuk 100 km/u mocht, doet even niet ter zake) nu maar afwachten hoe de wettelijke correctie op de gemeten snelheid uitvalt voor hem. het kán nog flink meevallen Caprice.....
Nee, ik heb inderdaad wat post ontvangen van onze dappere wegpiratenkrijgers, en de gemiddelde gereden snelheid was 89 km/h, dus na correctie 86 km/h. De meerkosten wegenbelasting voor het extra-snelgebruik van de weg is hierdoor eenmalig met 27 euro vermeerderd.
Dan zal je snelheidsmeter niet ver van de 100 af gezeten hebben (gezien de afwijking in de meeste meters). :oops:
caprice

Bericht door caprice »

Tiberius schreef:Dan zal je snelheidsmeter niet ver van de 100 af gezeten hebben (gezien de afwijking in de meeste meters). :oops:
Nee, dat valt erg mee. Die van mij is vrij nauwkeurig afgesteld.
Dr. J.H. Bavinck
Rens

Bericht door Rens »

caprice schreef:
Tiberius schreef:Dan zal je snelheidsmeter niet ver van de 100 af gezeten hebben (gezien de afwijking in de meeste meters). :oops:
"Nee, dat valt erg mee. Die van mij is vrij nauwkeurig afgezet." is het niet méér in déze geest Caprice???
Moderatorbericht:
caprice

Bericht door caprice »

Rens schreef:
caprice schreef:
"Nee, dat valt erg mee. Die van mij is vrij nauwkeurig afgezet." is het niet méér in déze geest Caprice???
Hoe bedoelt u dat?
Dr. J.H. Bavinck
Rens

Bericht door Rens »

caprice schreef:
Rens schreef:
caprice schreef:
Hoe bedoelt u dat?
dat je lichtelijk bedot bent toen je deze wagen kocht........ :roll:
Moderatorbericht:
caprice

Bericht door caprice »

Rens schreef:dat je lichtelijk bedot bent toen je deze wagen kocht........ :roll:
Helemaal niet. Hij geeft niet minder aan dan je werkelijk rijdt, maar volgens mij ook niet meer. Gewoon zonder flauwekul zoals het hoort: de waarheid.
Dr. J.H. Bavinck
helma

Bericht door helma »

Een hele kelder vol boodschappen
de Edah houdt ermee op en bijna alle producten kan je kopen met 35% korting
we hebben flink gehamsterd :idea:
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

helma schreef:Een hele kelder vol boodschappen
de Edah houdt ermee op en bijna alle producten kan je kopen met 35% korting
we hebben flink gehamsterd :idea: