Waar báál jij van???

Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Dan zal hij wel aan moeten kunnen tonen, dat er sprake zou zijn van "ernstige ontwrichting".
En dat het niet zo is, dat hij te belabberd is om een ander te bellen, omdat Daphne toch geen geen "nee" kan zeggen.
Josephus

Bericht door Josephus »

refo schreef:Als er echt niemand te vinden is, zul je moeten werken, of je nu 'nee' kunt zeggen of niet.

In de regelgeving hierover staat dat als de vakantie van de werknemer de 'gang van zaken binnen het bedrijf ernstig zou ontwrichten'. Dat kan zelfs zover gaan dat je niet naar Korfu kunt. Maar dan moet hij wel de schade vergoeden. Dus dat zal wel niet gebeuren.
Klopt in zoverre, dat het dan wel moet gaan om bijzondere onvoorziene omstandigheden, zoals plotselinge drukte of ziekte van andere collega's. Er is niet zomaar sprake van 'ernstige ontwrichting'. Een werkgever die 'echt niet niemand kan vinden' en dat aan heeft kunnen zien komen of een werkgever die zelf zijn organisatie niet goed op orde heeft, heeft gewoon pech.

Probleem hierbij is wel dat het vaak gaat om interpretatie, terwijl dit soort conflicten doorgaans wel snel opgelost moet worden.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Daphne

Bericht door Daphne »

Het is zomervakantie, veel kraamverzorgenden zijn op vakantie en het is nog eens 'druk' deze dagen... (t is altijd een golf beweging in de geboorte sector :roll: )dus dan ga je krijgen dat de beschikbare (nouja... beschikbaar?) kraamverzorgenden 'het maar moeten doen'. Mn vakantie gaat gewoon door hoor Reef, maak je geen zorgen :D :wink:

Mn werkgever belde weer, ze hebben het probleem in zoverre op kunnen lossen dat er morgen en overmorgen een ander naar deze zorg gaat... dus ik hoef niet. Maar de kraamverzorgende die dit gaat doen stond aankomende nacht op wacht en ja... daar valt nu weer een gat. Dat gat moet ik vullen (dus werken...) en morgenochtend ook in mn eigen gezin. Daarna heb ik tóch vakantie! (zet ik mn foon uit en ben ik er gewoon niet :roll: :roll: :roll: !)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lassie

Bericht door Lassie »

...ik baal van mezelf. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Lassie schreef:...ik baal van mezelf. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Als 't goed is hebben we daar allemaal wel eens last van. Een mishagen hebben aan jezelf, noemt het klassieke avondmaalsformulier dat. Een eigentijdse vertaling zou best kunnen luiden: balen van jezelf.
Zonderling

Bericht door Zonderling »

Hendrikus schreef:
Als 't goed is hebben we daar allemaal wel eens last van. Een mishagen hebben aan jezelf, noemt het klassieke avondmaalsformulier dat. Een eigentijdse vertaling zou best kunnen luiden: balen van jezelf.
Volgens mij heeft het één niets met het ander te maken.
bazz

Bericht door bazz »

dré schreef:ambtenaren, en dan met name gemeente ambtenaren.
wat een ongelofelijk stelletje *****************.

ik ben nu bijna een jaar bezig met mijn bouwvergunning. Fout op fout maken ze. Heeft zo'n ******* bedacht dat de vergunning werd ingetrokken door een buurvrouw terwijl die hem niet eens heeft aangevraagd. grgggggggrgrggrg.
:shock:
one down, seven to go :? ik heb het meegemaakt dat het 8 jaar duurde.... (om je even gerust te stellen :wink: )
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Zonderling schreef:
Hendrikus schreef:
Volgens mij heeft het één niets met het ander te maken.
Dat kan alleen Lassie beoordelen.
Rens

Bericht door Rens »

Ik baal van mezelf als een hele kudde stekkers, doordat ik een ongelofelijke bordie ben.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Marnix

Bericht door Marnix »

Red je het niet zonder het vrouwtje? ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

Marnix schreef:Red je het niet zonder het vrouwtje? ;)
ach, nog een korte spanne tijds...........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
nellie

ik baal van mezelf.

Bericht door nellie »

Op zich niets mis mee... :lol:
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Mensen die afspraken niet nakomen...
jvdg

Bericht door jvdg »

Wilma van den Berg schreef:Mensen die afspraken niet nakomen...
Tenzij je in een klooster verblijft, zul je dan wel heel vaak balen...... :cry:
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

jvdg schreef:
Wilma van den Berg schreef:Mensen die afspraken niet nakomen...
Tenzij je in een klooster verblijft, zul je dan wel heel vaak balen...... :cry:
In een klooster leven ook feilbare mensen... :wink:
Gesloten