Gereformeerde fietsers vrezen nudisten
Geachte heer Pim, maar natuurlijk wil ik dat even voor je vertalen, met alle liefde :in :,:,:,:,:, mijn stemming wil zeggen
DAT IK NIET BANG BEN
Als u nog overige vragen hebt, hoop ik ze van u te vernemen, als alles duidelijk is, doet dat mij deugd!
Uw OSW Medeforumlid,
Daphne:!
[Aangepast op 4/6/04 door Daphne]
DAT IK NIET BANG BEN
Als u nog overige vragen hebt, hoop ik ze van u te vernemen, als alles duidelijk is, doet dat mij deugd!
Uw OSW Medeforumlid,
[Aangepast op 4/6/04 door Daphne]
Dank je wel Daphne. Ik had je wel ff tuk!Oorspronkelijk gepost door Daphne
Geachte heer Pim, maar natuurlijk wil ik dat even voor je vertalen, met alle liefde :in :,:,:,:,:, mijn stemming wil zeggen
DAT IK NIET BANG BEN
Uw OSW Medeforumlid,

:,:,:, wordt bijna eng Memento.. :,:,:,Oorspronkelijk gepost door memento
Kijk eens hoe behulpzaam! Wat een broeder- en zusterlijke liefde onderling! En dat over kerk- en taalmuren heen :,
Maar Pim... je had met niet TUK (ik woon in Gouda en de enige echte TUK is Tukkertje... dus.... klopt je zin niet!!!)
En trouwens... vond je niet dat ik me er goed uitkletste???

:stu
trekken ze wel een regenpak aan ofzo als het regent? mag het van mij regenenOorspronkelijk gepost door Daphne:$ is dit wat je noemt naasteliefde??? :thuOorspronkelijk gepost door Vortigern
Ik hoop dat de zon ontzettend hard schijnt..... dan zullen ze wel brandplekken op hele vreemde plaatsen hebben....
dré
[Aangepast op 4/6/04 door dré]
:,:,:, das wel naasteliefde jah :,:,:,:,:, (stukken beter dan je eerste posting.... hahahaha) zeg maar Dre... je bent toch nie bang voor een stelletje naaktlopers??? :,:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door drétrekken ze wel een regenpak aan ofzo als het regent? mag het van mij regenenOorspronkelijk gepost door Daphne:$ is dit wat je noemt naasteliefde??? :thuOorspronkelijk gepost door Vortigern
Ik hoop dat de zon ontzettend hard schijnt..... dan zullen ze wel brandplekken op hele vreemde plaatsen hebben....
dré
[Aangepast op 4/6/04 door dré]
natuurlijk trekken ze geen regenpak aan! De regen kan toch niet verder dan je huid...?
Maarre...nu de GerGem zo gewaarschuwd is wat betreft deze kans, zouden ze allemaal evangelisatie foldertjes meenemen? De Evangelisatie commissie heeft nog twee weken de tijd om snel doelgerichte foldertjes te drukken...
Maarre...nu de GerGem zo gewaarschuwd is wat betreft deze kans, zouden ze allemaal evangelisatie foldertjes meenemen? De Evangelisatie commissie heeft nog twee weken de tijd om snel doelgerichte foldertjes te drukken...
m, toch maar even een bordje ophangen 'de kerkeraad verzoekt alle bezoekers kleding aan te trekken'Oorspronkelijk gepost door england
natuurlijk trekken ze geen regenpak aan! De regen kan toch niet verder dan je huid...?
Ik stel voor dat alle naaktfietsers zwarte kousen aan doen om tot meer toenadering te komen t.a.v. de gereformeerde fietsers.........
Weet iemand misschien of de toegang tot deze attractie gratis is?
Ik krijg namelijk steeds meer zin om dit "kleurige" spektakel te gaan aanschouwen....
Een 'breekje' van Breekijzertje
Weet iemand misschien of de toegang tot deze attractie gratis is?
Ik krijg namelijk steeds meer zin om dit "kleurige" spektakel te gaan aanschouwen....
Een 'breekje' van Breekijzertje