Bijeenkomst met Dr. P.P. Job uit India

Plaats reactie
Grace

Bijeenkomst met Dr. P.P. Job uit India

Bericht door Grace »

U wordt van harte uitgenodigd voor het volgende:

De SDOK(Stichting de Ondergrondse Kerk)nodigt u uit om D.V. vrijdagavond 24 september naar Noordeloos te komen. In de Christelijk Gereformeerde Kerk aldaar hoopt dan Dr. P.P. Job uit India te spreken.

Dr. Job is een bekend evangelist. Hij is afkomstig uit een arm dorpje in het Zuiden van India, waar hij als 5-jarige jongen al voor inkomsten moest zorgen. De Heere heeft op een wel heel bijzondere manier zijn leven geleid. Zelfs zo dat hij inmiddels in meer dan 100 landen het Evangelie heeft mogen verkondigen.

Hij heeft zijn bediening vooral in landen waar het Evangelie verboden is en heeft in dat kader dan ook veel strijd en vervolging ondervonden.

Tijdens de bijeenkomst zal hij vertellen hoe God hem menigmaal uit levensgevaarlijke situaties gered heeft en hoe hij als medewerker van de bekende ds. Richard Wurmbrand veel voor de vervolgde kerk heeft mogen betekenen

Verschillende malen zijn er pogingen ondernomen om hem van het leven te beroven. Vijf jaar geleden hebben radicale Hindoes uit frustratie zijn 21-jarige zoon Michael vermoord. Waartoe dit bij hem geleid heeft zal hij tijdens de bijeenkomst vertellen.

Wilt u getuige zijn van zijn indrukwekkende en confronterende relaas, met een dringende boodschap aan de westerse kerken, dan nodigen wij u van harte uit!

Datum: Vrijdagavond 24 september

Aanvang: 19.30 uur

Plaats: Christelijk Gereformeerde Kerk te Noordeloos (Noordzijde)
Want de zaligmakende genade Gods is verschenen aan alle mensen.(SV, Titus 2:11)
Lassie

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door Grace
U wordt van harte uitgenodigd voor het volgende:

De SDOK(Stichting de Ondergrondse Kerk)nodigt u uit om D.V. vrijdagavond 24 september naar Noordeloos te komen. In de Christelijk Gereformeerde Kerk aldaar hoopt dan Dr. P.P. Job uit India te spreken.

Dr. Job is een bekend evangelist. Hij is afkomstig uit een arm dorpje in het Zuiden van India, waar hij als 5-jarige jongen al voor inkomsten moest zorgen. De Heere heeft op een wel heel bijzondere manier zijn leven geleid. Zelfs zo dat hij inmiddels in meer dan 100 landen het Evangelie heeft mogen verkondigen.

Hij heeft zijn bediening vooral in landen waar het Evangelie verboden is en heeft in dat kader dan ook veel strijd en vervolging ondervonden.

Tijdens de bijeenkomst zal hij vertellen hoe God hem menigmaal uit levensgevaarlijke situaties gered heeft en hoe hij als medewerker van de bekende ds. Richard Wurmbrand veel voor de vervolgde kerk heeft mogen betekenen

Verschillende malen zijn er pogingen ondernomen om hem van het leven te beroven. Vijf jaar geleden hebben radicale Hindoes uit frustratie zijn 21-jarige zoon Michael vermoord. Waartoe dit bij hem geleid heeft zal hij tijdens de bijeenkomst vertellen.

Wilt u getuige zijn van zijn indrukwekkende en confronterende relaas, met een dringende boodschap aan de westerse kerken, dan nodigen wij u van harte uit!

Datum: Vrijdagavond 24 september

Aanvang: 19.30 uur

Plaats: Christelijk Gereformeerde Kerk te Noordeloos (Noordzijde)
ai jammer, kan vrijdagavond 24 september niet, k moet binnenkort een lezing houden over christenvervolging. Het lijkt me enorm interresant.
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Ds Job heeft dit voorjaar bij ons gepreekt, Indrukwekkend.
The Groom's still waiting at the altar
uitgeworpen

Bericht door uitgeworpen »

Bonny schreef:Ds Job heeft dit voorjaar bij ons gepreekt, Indrukwekkend.
Wat vond je indrukwekkend dan?
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
uitgeworpen

Ik heb hem één keer gehoord. :oops:
jvdg

Bericht door jvdg »

uitgeworpen schreef:Ik heb hem één keer gehoord. :oops:
Enne, hoe was dat?

Ik ben, gezien de recente ontwikkelingen, nieuwsgierig.

Erg genoeg laat ik mijn "giftgerag" hiervan afhankelijk zijn.

Wie moet ik steunen?

Bij twijfel, allebei maar.
uitgeworpen

Ben benieuwd naar Bonny's antwoord. Ik heb hem maar één keer gehoord. :wink:
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Een krachtige oproep om Jezus te volgen, wat de tegenstand ook is. Zijn zoon is vermoord door extremistische hindoes, hij zelf is bedreigd met de dood. En toch blijft hij doorgaan met zijn prediking!
The Groom's still waiting at the altar
Plaats reactie