even een vraag: waarom vermeld je dit op refoforum, een wereld van verschil immers. Wij zijn niet beter, maar dáár hoor je niet Rens en dat weet je drommels goed!! Of is het weer de spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok. Dan ben je geslaagd... :|Rens schreef:Aanwinst...........een aanstelling als Site-admin op een grote profielensite, met zo'n 10.000 actieve leden, sedert afgelopen maandag.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [2]
Mocht het al ranzig zijn dan proberen wij met onze inbreng de site in wat betere banen te leiden, of het lukt weet ik niet maar als het niet lukt dan kap ik er ook gelijk mee....... :roll:Rens schreef:'t is maar waar je eigen gedachten heenleiden....zegt veel over je eigen gedachtenwereld als je zó reageerd eigenlijk....................plebe schreef:............. en ranzig!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Je hebt nog steeds niet uitgelegd wat een huilkopje is.....helma schreef:Het is uitverkoop!![]()
rok voor mij
rok voor dochter 14
rok voor dochter 13
rok voor dochter 6
jasje voor dochter 3
3 sweatshirts voor zoon 11
poloshirt voor zoon 16
broek voor zoon 9
schoenen zoon 18
rok dochter 17
2 waterpistolen
nieuw huilkopje
Voor het overige, ik geniet van deze posting die de kleding van jouw kroost behandelt.
Prachtig..............