Tekenen als hobby?
Ja je heb goeie potloden, alleen zou ik persoonlijk nog b erbij kopen.
De tekening is echt niet slecht hoor!! Alleen zie goed welke richting je kleurt zogezegd. Met een b potlood er licht overheen te gaan is heel mooi. Ik zelf ga altijd met mijn vinger over wat ik in kleur dan zie je namelijk de tekenrichting niet meer zo.
Ogen tekenen moet je je nog op toeleggen, maar dat is best moeilijk.
Leuk gedaan verder.
De tekening is echt niet slecht hoor!! Alleen zie goed welke richting je kleurt zogezegd. Met een b potlood er licht overheen te gaan is heel mooi. Ik zelf ga altijd met mijn vinger over wat ik in kleur dan zie je namelijk de tekenrichting niet meer zo.
Ogen tekenen moet je je nog op toeleggen, maar dat is best moeilijk.
Leuk gedaan verder.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

De achtergrond laat ik altijd gewoon wit, maar het lijkt net of ik die wel gedaan heb, maar het is een foto van de tekening.
Ik geloof dat ik als ik jou was eerst zou richten op het object wat je tekent. Diepte krijg je door wat donkerder te tekenen. Een vacht glimt ook vaak van een hond, want ik neem aan dat het een zwarte is?
Ik geloof dat ik als ik jou was eerst zou richten op het object wat je tekent. Diepte krijg je door wat donkerder te tekenen. Een vacht glimt ook vaak van een hond, want ik neem aan dat het een zwarte is?
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Het was geen zwarte hond.
Ik heb al wat afbeeldingen afgedrukt van lichaamsdelen.
Die hond is eigenlijk een beetje te moeilijk om mee te beginnen.
Ik weet ook nog lang niet welke potlood ik wanneer moet gebruiken.
Veel oefenen dus.
Bovenstaande afbeelding heb ik ongeveer een uur over gedaan.
Beetje (te) kort misschien.
Ik heb al wat afbeeldingen afgedrukt van lichaamsdelen.
Die hond is eigenlijk een beetje te moeilijk om mee te beginnen.
Ik weet ook nog lang niet welke potlood ik wanneer moet gebruiken.
Veel oefenen dus.
Bovenstaande afbeelding heb ik ongeveer een uur over gedaan.
Beetje (te) kort misschien.