Bert Mulder schreef:Moet niet nalaten te vertellen dat we met plezier in Soest gekerkt hebben, in de HHK. De mensen waren erg vriendelijk, en mijn gezin heeft van de engelse vertaling genoten.
Hoewel de prediking soms wel van onze PR prediking afweek, zijn we toch in onze kerkgang gezegend. En 2 preken vond ik erg goed, terwijl 1 preek erg zwak was (aanbod). Wat ons erg opviel, is dat de dominee God niet als onze hemelse Vader aanspreekt, en ook de gemeente niet als de geliefden in onze Heere Jezus Christus.
We zijn alleen bij de HHK in Soest geweest, en daar hebben we Ds R van Kooten, en ook Ds. De Groot van Dordrecht gehoord. Verder ook 2 kandidaten, namelijk v/d Kamp en v/d Weg. We zijn 2 zondagen in Nederland geweest, en verbleven bij Scherpenzeel. PR betekend Protestant Reformed.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bert Mulder schreef:We zijn alleen bij de HHK in Soest geweest, en daar hebben we Ds R van Kooten, en ook Ds. De Groot van Dordrecht gehoord. Verder ook 2 kandidaten, namelijk v/d Kamp en v/d Weg. We zijn 2 zondagen in Nederland geweest, en verbleven bij Scherpenzeel. PR betekend Protestant Reformed.
OK bedankt. Ds van Kooten en ds de Groot zijn over het al gemeen goed te beluisteren