Fotos

Plaats reactie
Lassie

Fotos

Bericht door Lassie »

Post hier mooie foto's van bijzondere steden/dorpjes.

Hier SintPetersburg: (waar ik afgelopen januari een paar dagen heb mogen doorbrengen)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Unionist

Bericht door Unionist »

Afbeelding

Apeldoorn-Zuid. Ergens links woon ik.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Unionist schreef:Afbeelding

Apeldoorn-Zuid. Ergens links woon ik.
Met die tennisbaan in de achtertuin?
Unionist

Bericht door Unionist »

Exact. En die gebouwen net links van het midden is ons overdekte zwembad!
memento

Bericht door memento »

Gemodereerd + Waarschuwing

Beste mensen,

De forumregels met betrekking tot avatars gelden ook voor een foto-topic. Ik citeer:
- Geen afbeelding van een heilsfeit, van God of van Jezus. Ook geen afbeeldingen die naar genoemde zaken verwijzen.

Dit omdat binnen de reformatorische gezindte, in navolging van de Heidelberger, het afbeelden van Jezus als zonde gezien wordt.

Uw Moderator
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Neem me niet kwalijk. Had me niet gerealiseerd dat Rembrandt niet kan :roll:
Adorote

Bericht door Adorote »

Een mooie trouwfoto in zenden in deze draad in verband met het 6 jarige echt van Jolanda zou leuk zijn,komt deze draad van foto inzending ook weer eens tot leven .

Wie o wie laat zich op een trouwfoto zien in een jurk veels te duur en maar voor een keer dragen en een te warm en nou pak met knellende schoenen en een stropdas die anders nooit zou dragen ------------------------WIE O WIE. :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
refo

Bericht door refo »

memento schreef:Gemodereerd + Waarschuwing

Beste mensen,

De forumregels met betrekking tot avatars gelden ook voor een foto-topic. Ik citeer:
- Geen afbeelding van een heilsfeit, van God of van Jezus. Ook geen afbeeldingen die naar genoemde zaken verwijzen.

Dit omdat binnen de reformatorische gezindte, in navolging van de Heidelberger, het afbeelden van Jezus als zonde gezien wordt.

Uw Moderator
Voldoet jouw avatar wel aan de regels?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Ben je een moderator-avatar-kruistocht gestart?
Adorote

Bericht door Adorote »

refo schreef:
memento schreef:Gemodereerd + Waarschuwing

Beste mensen,

Uw Moderator
Voldoet jouw avatar wel aan de regels?

Tja zo maar een afbeelding van een Heilige en een ander zou dat dan niet mogen vreemd.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Tiberius schreef:Ben je een moderator-avatar-kruistocht gestart?
Afbeelding
Oh oh :mrgreen:
helma

Bericht door helma »

Adorote schreef:Een mooie trouwfoto in zenden in deze draad in verband met het 6 jarige echt van Jolanda zou leuk zijn,komt deze draad van foto inzending ook weer eens tot leven .

Wie o wie laat zich op een trouwfoto zien in een jurk veels te duur en maar voor een keer dragen en een te warm en nou pak met knellende schoenen en een stropdas die anders nooit zou dragen ------------------------WIE O WIE. :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
Wat let je? (of ben je niet getrouwd; geen idee eigenlijk...)
Gian

Bericht door Gian »

Adorote schreef:Een mooie trouwfoto in zenden in deze draad in verband met het 6 jarige echt van Jolanda zou leuk zijn
En daarnaast een recente foto :mrgreen:
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Adorote

Bericht door Adorote »

Gian schreef:
Adorote schreef:Een mooie trouwfoto in zenden in deze draad in verband met het 6 jarige echt van Jolanda zou leuk zijn
En daarnaast een recente foto :mrgreen:
Na een dag keihard werken :|
Plaats reactie