Hier SintPetersburg: (waar ik afgelopen januari een paar dagen heb mogen doorbrengen)

Voldoet jouw avatar wel aan de regels?memento schreef:Gemodereerd + Waarschuwing
Beste mensen,
De forumregels met betrekking tot avatars gelden ook voor een foto-topic. Ik citeer:
- Geen afbeelding van een heilsfeit, van God of van Jezus. Ook geen afbeeldingen die naar genoemde zaken verwijzen.
Dit omdat binnen de reformatorische gezindte, in navolging van de Heidelberger, het afbeelden van Jezus als zonde gezien wordt.
Uw Moderator
refo schreef:Voldoet jouw avatar wel aan de regels?memento schreef:Gemodereerd + Waarschuwing
Beste mensen,
De forumregels met betrekking tot avatars gelden ook voor een foto-topic. Ik citeer:
- Geen afbeelding van een heilsfeit, van God of van Jezus. Ook geen afbeeldingen die naar genoemde zaken verwijzen.
Dit omdat binnen de reformatorische gezindte, in navolging van de Heidelberger, het afbeelden van Jezus als zonde gezien wordt.
Uw Moderator
Wat let je? (of ben je niet getrouwd; geen idee eigenlijk...)Adorote schreef:Een mooie trouwfoto in zenden in deze draad in verband met het 6 jarige echt van Jolanda zou leuk zijn,komt deze draad van foto inzending ook weer eens tot leven .
Wie o wie laat zich op een trouwfoto zien in een jurk veels te duur en maar voor een keer dragen en een te warm en nou pak met knellende schoenen en een stropdas die anders nooit zou dragen ------------------------WIE O WIE. :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: