Goedemorgen
Ja nog mooier, maar ik kwam daar vandaan dus dan ga ik ook zo terug, want anders ga ik nog mega meer meters maken misschien en ik ben gekomen zoals mijn navi het zei. :!Oorspronkelijk gepost door Jelle
Nou wakker was je dus niet, want je had echt linksaf gemoeten, Bij rechtsaf kom je er ook wel maar rij je ongeveer een 800 mtr. om. En????? ik kan het weten.:,
't Is ook een rare weg.
Eerst mag je er niet in. Dan komt er een stuk dat heet Bloemendaalseweg. Dan ga je rechtsaf en heet het opeens weer Ridder v Catsweg. (rechtdoor is nog Bloemndaalse weg)
Dat kronkelt maar door, totdat je weer linksaf moet om op de R va Catsweg te blijven (rechtdoor is het Plaswijckweg geloof ik).
Dan kruis je de Bloemendaalseweg weer en is de R v Catsweg voorbij.
:t
Eerst mag je er niet in. Dan komt er een stuk dat heet Bloemendaalseweg. Dan ga je rechtsaf en heet het opeens weer Ridder v Catsweg. (rechtdoor is nog Bloemndaalse weg)
Dat kronkelt maar door, totdat je weer linksaf moet om op de R va Catsweg te blijven (rechtdoor is het Plaswijckweg geloof ik).
Dan kruis je de Bloemendaalseweg weer en is de R v Catsweg voorbij.
:t
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.