Goedemorgen
- ndonselaar
- Contacteer:
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Vandaag ben ik Hummel voor Hij/zij is zeker zijn/haar tijd verslapen.
Goedenmorgen allemaal
Tssss.... ik was om zes uur al op en moest meteen gaan werken. Heel wat vroeger dan jij, vermoed ik. :sne :+
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Oorspronkelijk gepost door Hummel
Oeps sorry, per ongeluk op refo's naam een bericht geschreven. (Die stond nog ingelogd.) Maar het was dus mijn bericht.
:,:, Soms familie van Refo:pu:pu
En denk maar niet dat je zoveel vroeger was dan ik want ik was er vanmorgen ook al om 6.15 uur uit.
Dit vanwege het wakker worden met hoofdpijn en ik dan maar gelijk het bed uitga.
Een pilletje en een krantje en een uur later ben ik dan vaak wel weer het ventje.

Ehm...tja, daar moet je geloof ik dan toch weer admin voor zijn...of het wachtwoord van refo weten...Oorspronkelijk gepost door HummelHaha, ja dat klopt, maar toen had ik per ongeluk al weer uitgelogd en kon ik het bericht op refo's naam niet meer verwijderen... :!Oorspronkelijk gepost door nicnameJe kunt met 'edit' ook berichten verwijderenOorspronkelijk gepost door Hummel
Oeps sorry, per ongeluk op refo's naam een bericht geschreven. (Die stond nog ingelogd.) Maar het was dus mijn bericht.Dan had niemand het gemerkt....:eur
Maakt verder niet uit hoor

Volgens mij vind je 't gewoon leuk dat Refo je vader is.:%Oorspronkelijk gepost door HummelHaha, ja dat klopt, maar toen had ik per ongeluk al weer uitgelogd en kon ik het bericht op refo's naam niet meer verwijderen... :!Oorspronkelijk gepost door nicnameJe kunt met 'edit' ook berichten verwijderenOorspronkelijk gepost door Hummel
Oeps sorry, per ongeluk op refo's naam een bericht geschreven. (Die stond nog ingelogd.) Maar het was dus mijn bericht.Dan had niemand het gemerkt....:eur