Goedemorgen

Daphne

Bericht door Daphne »

goedemiddag:bu
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Hummel
Goedemorgen! (Ha, ik ben eindelijk de eerste :u )
:u:u:u Voor Hummel

Voor de rest goedenmiddag allemaal
Jelle

Bericht door Jelle »

Vandaag ben ik Hummel voor Hij/zij is zeker zijn/haar tijd verslapen.

Goedenmorgen allemaal
Andre

Bericht door Andre »

Eveneens goedemorgen allemaal.
Daphne

Bericht door Daphne »

Even snel een goedemorgentje...

snel op de fiets... anders ben k te laat :bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Ook goedemorgen.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
refo

Bericht door refo »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Vandaag ben ik Hummel voor Hij/zij is zeker zijn/haar tijd verslapen.

Goedenmorgen allemaal

Tssss.... ik was om zes uur al op en moest meteen gaan werken. Heel wat vroeger dan jij, vermoed ik. :sne :+
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oeps sorry, per ongeluk op refo's naam een bericht geschreven. (Die stond nog ingelogd.) Maar het was dus mijn bericht.

:,:, Soms familie van Refo:pu:pu

En denk maar niet dat je zoveel vroeger was dan ik want ik was er vanmorgen ook al om 6.15 uur uit.

Dit vanwege het wakker worden met hoofdpijn en ik dan maar gelijk het bed uitga.
Een pilletje en een krantje en een uur later ben ik dan vaak wel weer het ventje.:D
nicname

Bericht door nicname »

Oeps sorry, per ongeluk op refo's naam een bericht geschreven. (Die stond nog ingelogd.) Maar het was dus mijn bericht.
Je kunt met 'edit' ook berichten verwijderen ;) Dan had niemand het gemerkt....:eur
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Je kunt met 'edit' ook berichten verwijderen ;) Dan had niemand het gemerkt....:eur
Haha, ja dat klopt, maar toen had ik per ongeluk al weer uitgelogd en kon ik het bericht op refo's naam niet meer verwijderen... :!
Ehm...tja, daar moet je geloof ik dan toch weer admin voor zijn...of het wachtwoord van refo weten...

Maakt verder niet uit hoor ;):)
prinses

Bericht door prinses »

ennne de lormetazepam(metjes) zijn ook op :(:(
... vergeten het recept te verlengen?:sleep:
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Haha, ja dat klopt, maar toen had ik per ongeluk al weer uitgelogd en kon ik het bericht op refo's naam niet meer verwijderen... :!
Volgens mij vind je 't gewoon leuk dat Refo je vader is.:%
Plaats reactie