Typisch Nederlandse dingen.
- Bert Mulder
- Contacteer:
kerstpakketten
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Christiaan
- Bert Mulder
- Contacteer:
In Canada in elk geval niet.....Christiaan schreef:Echt? Heb je die in andere landen niet?Bert Mulder schreef:kerstpakketten
Kan mij haast niet voorstellen.
Vaak wel een bonus met Kerst
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Christiaan
Oke! Doen ze in Canada ook niet aan die uitbundige, afleidendeBert Mulder schreef:In Canada in elk geval niet.....Christiaan schreef:Echt? Heb je die in andere landen niet?Bert Mulder schreef:kerstpakketten
kerstverziering?
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Pfff, je kunt zelfs hele routes rijden om kerstversieringen te bekijken in de tuinen.Christiaan schreef:Oke! Doen ze in Canada ook niet aan die uitbundige, afleidendeBert Mulder schreef:In Canada in elk geval niet.....Christiaan schreef:Echt? Heb je die in andere landen niet?Bert Mulder schreef:kerstpakketten
kerstverziering?
- Bert Mulder
- Contacteer:
Kerstverziering heel veel, sommige mensen spenderen hopen geld aan de electriciteitsrekening.....Christiaan schreef:Oke! Doen ze in Canada ook niet aan die uitbundige, afleidendeBert Mulder schreef:In Canada in elk geval niet.....Christiaan schreef:Echt? Heb je die in andere landen niet?Bert Mulder schreef:kerstpakketten
kerstverziering?
En ook veel kerstviering, nu ja, het wordt kerstviering genoemd, het is in elk geval wel uitbundig, veel cadeaux en zo, lekker kalkoen eten, maar voor de meesten heeft het niks met kerst te maken.
En veel wordt het ook al niet meer Christmas genoemd, het wordt steeds meer het seculier correcte 'Festive Season' of "Winter holidays'
- Christiaan
Jammer genoeg is voor sommige die er nog iets van mee krijgen of hebben meegekregen. Kerst niet meer als een Kerststal, en naar een kerkdienst gaan!Bert Mulder schreef:Kerstverziering heel veel, sommige mensen spenderen hopen geld aan de electriciteitsrekening.....Christiaan schreef:Oke! Doen ze in Canada ook niet aan die uitbundige, afleidendeBert Mulder schreef:In Canada in elk geval niet.....Christiaan schreef: Echt? Heb je die in andere landen niet?
kerstverziering?
En ook veel kerstviering, nu ja, het wordt kerstviering genoemd, het is in elk geval wel uitbundig, veel cadeaux en zo, lekker kalkoen eten, maar voor de meesten heeft het niks met kerst te maken.
En veel wordt het ook al niet meer Christmas genoemd, het wordt steeds meer het seculier correcte 'Festive Season' of "Winter holidays'
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
-
Adorote
-
Adorote
Typisch Hollands: drop.............
ook: rijst met boter en bruine suiker...............mmmmmmmmmmmm
eveneens: kijken, kijken, en niks kopen.........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Daar zijn de Hollanders berucht om in het buitenland!!!JALP schreef:Dat laatste noem je toch VVD-ers... Voelen, vragen en doorlopen....Rens schreef:Typisch Hollands: drop.............
Moderatorbericht:
JA, zelfs op een Roemeense markt krijg je het naar je hoofd :mrgreen:Rens schreef:Daar zijn de Hollanders berucht om in het buitenland!!!JALP schreef:Dat laatste noem je toch VVD-ers... Voelen, vragen en doorlopen....Rens schreef:Typisch Hollands: drop.............