Goedemorgen

Daphne

Bericht door Daphne »

Goedemorgen allemaal....

Het regent weer eens en ik moet zo een eind op de fiets door die nare regen.. maargoed, k smelt niet!

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Nee:cool::mad: zelfs een koekie helpt niet in deze omstandigheden.

Biedt me liever een reisje aan naar de ZON:i
K zou t met liefde doen maar ík moet zélf eerst even zo'n reisje maken... anders word ik jaloers snapt u?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jelle

Bericht door Jelle »

Goedemorgen allemaal.
Vandaag misschien een beetje beter weer maar ik denk dat ik toch maar ga kijken of we nog een reisje naar de zon kunnen vinden.
ahuibers

Bericht door ahuibers »

goedemorgen. Gaat warm worden ja.
Maar er kan nog best slecht weer worden.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik nu maar ff snel een poosje in de zon ga zitten voordat het weer gaat regenen, vanavond.
Jelle

Bericht door Jelle »

Na een mooie zonnige dag die afgesloten werd met regen wens ik iedereen een goedemorgen die begint met een dichtgesloten lucht waarin er dreigende regenwolken mijn kant uitkijken.

De airco hangt hier stilletjes en werkeloos aan de muur, terwijl ik hem altijd juist zoveel werkbare uren gun.:,:,:,:,
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Goeiemorgen - en gegroet: wij gaan er even tussenuit. Van mij zul je de komende twee weken geen last hebben :o
~~Soli Deo Gloria~~
Daphne

Bericht door Daphne »

Goedemorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!! Nog eventjes werken en ik heb net zoals een normaal mens WEEKEND!!!!!!

:du:du:du:u:u:u:u:bou::bou::bou:

Hendrikus... ik zal je missen :i:stu

fijne vakantie he:%
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
Goeiemorgen - en gegroet: wij gaan er even tussenuit. Van mij zul je de komende twee weken geen last hebben :o
Een fijne vakantie Hendrikus
Egbert

Bericht door Egbert »

De airco hangt hier stilletjes en werkeloos aan de muur, terwijl ik hem altijd juist zoveel werkbare uren gun.:,:,:,:,
Wees maar blij, nou krijg je tenminste bij de afrekening van het energiebedrijf een warm gevoel van binnen over zoveel geld wat je terug gestort krijgt en aangezien [bij ons tenminste] de afrekening in late nawinter komt is dat ook weer mooi meegenomen.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Jelle

Bericht door Jelle »

:,:, Toch heb ik graag wat extra geld over voor het laten draaien van die airco, want als hij werkeloos is dan heb ik last van de kou bbbrrrrr.
jaja ik ben echt iemand voor een warm land, in dat opzicht heb ik wel eens het idee dat ik in het verkeerde land geboren ben.

Trouwens voor ik het vergeet, allemaal een goedemorgen en rest van de dag.

Gaan we nog wat doen? nee? nou dan veel plezier thuis en wel? dan ook veel plezier.

Wij gaan in elk geval vanmiddag ff de hort op met de fiets, ik moet wel langzaam fietsen want anders houdt mijn tweede helft het niet bij, maar samen op pad is dubbelplezier.:,:,
Daphne

Bericht door Daphne »

... Effe flink shoppen, de stad leegkopen dus maar eerst laten kort wieken... misschien wel een ander kapseltje... (lang in plaats van kort) (vlechtjes in plaats van stijl haar) of krullen in plaats van stijl) :stu
Egbert

Bericht door Egbert »

:,:, Toch heb ik graag wat extra geld over voor het laten draaien van die airco, want als hij werkeloos is dan heb ik last van de kou bbbrrrrr.
jaja ik ben echt iemand voor een warm land, in dat opzicht heb ik wel eens het idee dat ik in het verkeerde land geboren ben.

Gaan we nog wat doen? nee? nou dan veel plezier thuis en wel? dan ook veel plezier.

Wij gaan in elk geval vanmiddag ff de hort op met de fiets, ik moet wel langzaam fietsen want anders houdt mijn tweede helft het niet bij, maar samen op pad is dubbelplezier.:,:,
Ik blijft het niet begrijpen, jij wilt naar een warm land, maar als het warm wordt zet je een airco aan?
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Daphne

Bericht door Daphne »

goedemorgen! Na een heerlijk weekendje ga k weer lekker aan t werk! Wens iedereen Gods zegen toe en denk bij alles wat je doet, waar je gaat God is bij je!
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Ook een goedemorgen.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Gian

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door Egbert

Ik blijft het niet begrijpen, jij wilt naar een warm land, maar als het warm wordt zet je een airco aan?
t'zal vast een ''show''model zijn
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Plaats reactie