Ik heb het ook uit zeer betrouwbare bron vernomen.dré schreef:a-q
geloof het maar.
mijn bron is zeer betrouwbaar!
student Ger Gem.
-
Vertrouw die bronnen van Erasmiaan en Erik de Noorman nu maar gewoon.Anti-quoq schreef:Nog even een gezegde dan:Erik de Noorman schreef:Ik heb het ook uit zeer betrouwbare bron vernomen.dré schreef:a-q
geloof het maar.
Er zijn leugens, grote leugens en betrouwbare bronnen.
Wat noemen jullie betrouwbare bronnen?
Dat zijn zeer betrouwbare en bovendien verschillende bronnen.
Doe ik! Zojuist werd het hier vanuit Ambacht bevestigd.Tiberius schreef:Vertrouw die bronnen van Erasmiaan en Erik de Noorman nu maar gewoon.Anti-quoq schreef:Nog even een gezegde dan:Erik de Noorman schreef:Ik heb het ook uit zeer betrouwbare bron vernomen.dré schreef:a-q
geloof het maar.
Er zijn leugens, grote leugens en betrouwbare bronnen.
Wat noemen jullie betrouwbare bronnen?
Dat zijn zeer betrouwbare en bovendien verschillende bronnen.
Overigens zie ik net dat het ook in het Refdag staat. Zie maar op internet:
Geref. Gemeenten
Aangenomen: naar Hendrik-Ido-Ambacht, kand. M. Joosse te Vlaardingen, die bedankte voor de overige op hem uitgebrachte beroepen; naar Stolwijk, kand. A. J. de Waard te Hendrik-Ido-Ambacht, die bedankte voor de overige op hem uitgebrachte beroepen
Geref. Gemeenten
Aangenomen: naar Hendrik-Ido-Ambacht, kand. M. Joosse te Vlaardingen, die bedankte voor de overige op hem uitgebrachte beroepen; naar Stolwijk, kand. A. J. de Waard te Hendrik-Ido-Ambacht, die bedankte voor de overige op hem uitgebrachte beroepen
-
Zelfs het RD is niet onfeilbaar...JALP schreef:Overigens zie ik net dat het ook in het Refdag staat. Zie maar op internet:
Geref. Gemeenten
Ehmm betrouwbare bronTiberius schreef:Dat was ook uit zeer betrouwbare bron.Dimdi schreef:Laten we nooit het Elspeet-ds WJKarels-drama vergeten...Tiberius schreef:JALP schreef:Bron: zijn eigen kinderen....Hoezo paparazzi?

Volgens mij staat Ds W.J. Karels nog altijd aan die gemeente verbonden! En niet alleen via een contract...
Laatst gewijzigd door Dimdi op 02 jul 2007, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.