3 studenten beroepbaar binnen Gereformeerde Gemeenten
Kislev schreef:Je hebt hem blijkbaar nog niet horen preken?refo schreef:Wat maakt Joosse aantrekkelijker dan de andere kandidaten?

Maar is er ook een antwoord?
Laatst gewijzigd door refo op 22 jun 2007, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- Miscanthus
Nou, ik houd er niet van en is het voor Joosse misschien ook niet zo fijn. Maar figuren die maar roepen dat er geen Vreugdenhils en v/d Nets worden toegelaten e.d. hoef je alleen maar op student Joosse te wijzen. En er komen er nog circa 2 van zulke t.z.t. van de theologische school af.....
Dit zou eigenlijk in het "Dit keer geen commentaar op de Ger Gem en (in Ned)" topic moeten
Dit zou eigenlijk in het "Dit keer geen commentaar op de Ger Gem en (in Ned)" topic moeten
Wie bedoel je dan?Kislev schreef:Nou, ik houd er niet van en is het voor Joosse misschien ook niet zo fijn. Maar figuren die maar roepen dat er geen Vreugdenhils en v/d Nets worden toegelaten e.d. hoef je alleen maar op student Joosse te wijzen. En er komen er nog circa 2 van zulke t.z.t. van de theologische school af.....