Heeft ze ineens een verjaardag :i:iOorspronkelijk gepost door Lizzy
Naar mijn "zus Marina"! :,:,
We zijn tegenwoordig familie ineens.
Nou ja dan morgenavond maar........:in
:u:u:u dit zijn pas berichten Tukker!Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Jelle
Van de fabriek in Haarlem heb ik mijn luidsprekerboxen.
Vanavond is er van dat bedrijf een demonstratieavond van nieuwe boxen en eventueel aanvulling op de oude boxen.
Hier worden diverse soorten muziek gedraaid en uitleg gegeven over de boxen en kan men zijn eigen CD's meenemen om te laten draaien.
Dit zijn avonden voor genodigden en je moet je daarvoor opgeven bij het bedrijf, dit omdat het aantal mensen beperkt is.
Aangezien ik afgelopen jaar een nieuwe installatie bij hen heb aangeschaft ben ik nu benieuwd of het soms nog beter kan.
CD van het RMK meenemen he;)
Helaas kreeg ik de handen niet op elkaar met de cd van het RMK.:,:,Oorspronkelijk gepost door Andre:u:u:u dit zijn pas berichten Tukker!Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Jelle
Van de fabriek in Haarlem heb ik mijn luidsprekerboxen.
Vanavond is er van dat bedrijf een demonstratieavond van nieuwe boxen en eventueel aanvulling op de oude boxen.
Hier worden diverse soorten muziek gedraaid en uitleg gegeven over de boxen en kan men zijn eigen CD's meenemen om te laten draaien.
Dit zijn avonden voor genodigden en je moet je daarvoor opgeven bij het bedrijf, dit omdat het aantal mensen beperkt is.
Aangezien ik afgelopen jaar een nieuwe installatie bij hen heb aangeschaft ben ik nu benieuwd of het soms nog beter kan.
CD van het RMK meenemen he;)![]()