Wat ga je vanavond doen?
Oorspronkelijk gepost door MarjanDat klinkt of het een hele klus is om bij Admin langs te gaan...Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik vanavond, mits de andere helft het nog kan opbrengen, misschien nog even bij Admin langs ga.
ja, in de auto stappen en een halfuur rijden:,:,
Dat is wat anders dan legger onderuit op de bank en een kop kieffie bij je:,
Als ik u was... zou k ook maar eens vroeg te bedde gaan.... :tOorspronkelijk gepost door Jelle
ja, in de auto stappen en een halfuur rijden:,:,
Dat is wat anders dan legger onderuit op de bank en een kop kieffie bij je:,
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Nou ze zegt als reactie erop: "Ik heb geen poten meer over!"Oorspronkelijk gepost door JelleNou ja, zo trimt ze nog wel een beetje.Oorspronkelijk gepost door MoniJa ik denk het ook!!Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ze heeft last van het: Heen en Weer.![]()
Of ze is te nieuwsgierig, want iedere keer als ze wat hoort gaat ze kijken :,:,:,:,![]()
:t
Nou dat zit zo vervelend aan tafel! Dan mag ik wel aan een andere tafel gaan zitten, want dan heeft ze veel te lange poten!! :,:,:,Oorspronkelijk gepost door Daphnedan kan ze misschien met de tafelpoten verder? :eurOorspronkelijk gepost door Moni
Nou ze zegt als reactie erop: "Ik heb geen poten meer over!"
graag een foto bij leveren he?Oorspronkelijk gepost door MoniNou dat zit zo vervelend aan tafel! Dan mag ik wel aan een andere tafel gaan zitten, want dan heeft ze veel te lange poten!! :,:,:,Oorspronkelijk gepost door Daphnedan kan ze misschien met de tafelpoten verder? :eurOorspronkelijk gepost door Moni

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
:i:i:i:i Ze doen echt zo'n zeer en ben zó moe!!! :i:i:iOorspronkelijk gepost door Daphnegraag een foto bij leveren he?Oorspronkelijk gepost door MoniNou dat zit zo vervelend aan tafel! Dan mag ik wel aan een andere tafel gaan zitten, want dan heeft ze veel te lange poten!! :,:,:,Oorspronkelijk gepost door Daphnedan kan ze misschien met de tafelpoten verder? :eurOorspronkelijk gepost door Moni
:t![]()
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.