Om beharing op wangen, kin, neusstreek en keel in de hand te houden: een Philishave Coolskin HQ 7780.
PS: Hoe zit het met discussies op dit forum t.a.v. snorren, baarden en bakkebaarden?

onderhavige gezichtsbeharing is in de ger.gezindte niet gewenst noch getolereerd.jvdg schreef: PS: Hoe zit het met discussies op dit forum t.a.v. snorren, baarden en bakkebaarden?
totaan het oorlelletje...............noooouuuuuhhhhhh, vooruit dan maar!!!!!jvdg schreef:Zelfs geen decente bakkebaardjes?Rens schreef:onderhavige gezichtsbeharing is in de ger.gezindte niet gewenst noch getolereerd.jvdg schreef: PS: Hoe zit het met discussies op dit forum t.a.v. snorren, baarden en bakkebaarden?
Wat een opluchting voor je, en nu maar hopen dat die medicijnen wel blijven helpen hé en dat de Heere Zijn zegen er aan wil verbinden.helma schreef:Een hele nacht geslapen :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Ik ga me zometeen maar snel weer scherenjvdg schreef:Zelfs geen decente bakkebaardjes?Rens schreef:onderhavige gezichtsbeharing is in de ger.gezindte niet gewenst noch getolereerd.jvdg schreef: PS: Hoe zit het met discussies op dit forum t.a.v. snorren, baarden en bakkebaarden?
Bob Evers? Ik mis er nog twee van.helma schreef:leuke hoed (riet) op rommelmarkt basisschool
50 cent :mrgreen: :mrgreen:
ben ik echt mee in m'n nopjes
had pas al een donkerblauwe op de kop getikt, maar een naturel is altijd handig
past overal bij:
verder een 3-persoonstentje, slechts 3 weken gebruikt
2 nieuwe dekbedovertrekken voor rommelmarktprijs
paar tassen boeken: w.o. het Boek over Ds G.H. kersten van Ds Golverdingen; De tempel van Salomon; John Bunyan; Twaalf leerredenen A.P.A. Du Cloux; De keus van Ruth door D.A. Detmar; Leven van Ds. Heikoop; paar van de Hulstjes enz enz
Ook nog een boek met een verhaal erin van eigen hand; (leuk voor de kinders, ik heb er zelf maar een exemplaar van)
't was erg leuk allemaal!!!
oh ja, ook nog "(voor de kenners onder ons:)"stampij om een schuiftrompet :mrgreen:
Tja, 't is maar wat de inhoud is héMister schreef:Een blauwe envelop... :mrgreen: :mrgreen:
Mag ik mee-delen?????Mister schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()