Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [2]

jvdg

Bericht door jvdg »

Mijn aanwinst is aanzienlijk minder waard dan die van Helma, maar ik wil het toch vermelden.

Om beharing op wangen, kin, neusstreek en keel in de hand te houden: een Philishave Coolskin HQ 7780.

PS: Hoe zit het met discussies op dit forum t.a.v. snorren, baarden en bakkebaarden? :)
Rens

Bericht door Rens »

jvdg schreef: PS: Hoe zit het met discussies op dit forum t.a.v. snorren, baarden en bakkebaarden? :)
onderhavige gezichtsbeharing is in de ger.gezindte niet gewenst noch getolereerd.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
jvdg

Bericht door jvdg »

Rens schreef:
jvdg schreef: PS: Hoe zit het met discussies op dit forum t.a.v. snorren, baarden en bakkebaarden? :)
onderhavige gezichtsbeharing is in de ger.gezindte niet gewenst noch getolereerd.
Zelfs geen decente bakkebaardjes?
Rens

Bericht door Rens »

jvdg schreef:
Rens schreef:
totaan het oorlelletje...............noooouuuuuhhhhhh, vooruit dan maar!!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

helma schreef:Een hele nacht geslapen :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Ik wist niet dat je daar moeite mee had, maar dat moet fantastisch zijn...
En praise the Lord, mag best hoor! :D
Mariavt

Bericht door Mariavt »

helma schreef:Een hele nacht geslapen :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Wat een opluchting voor je, en nu maar hopen dat die medicijnen wel blijven helpen hé en dat de Heere Zijn zegen er aan wil verbinden.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Marnix

Bericht door Marnix »

jvdg schreef:
Rens schreef:
Ik ga me zometeen maar snel weer scheren :)

Oh en overigens heb ik ook heerlijk geslapen na die wat belabberde nacht van 3 uurtjes. Van 1 tot kwart voor 12 :) Beetje lang maar ja, het lichaam vond het nodig :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
helma

Bericht door helma »

leuke hoed (riet) op rommelmarkt basisschool
50 cent :mrgreen: :mrgreen:
ben ik echt mee in m'n nopjes
had pas al een donkerblauwe op de kop getikt, maar een naturel is altijd handig
past overal bij :D:

verder een 3-persoonstentje, slechts 3 weken gebruikt
2 nieuwe dekbedovertrekken voor rommelmarktprijs
paar tassen boeken :oops: w.o. het Boek over Ds G.H. kersten van Ds Golverdingen; De tempel van Salomon; John Bunyan; Twaalf leerredenen A.P.A. Du Cloux; De keus van Ruth door D.A. Detmar; Leven van Ds. Heikoop; paar van de Hulstjes enz enz
Ook nog een boek met een verhaal erin van eigen hand; (leuk voor de kinders, ik heb er zelf maar een exemplaar van)

't was erg leuk allemaal!!!

oh ja, ook nog "(voor de kenners onder ons:)"stampij om een schuiftrompet :mrgreen: :wink:
jvdg

Bericht door jvdg »

helma schreef:leuke hoed (riet) op rommelmarkt basisschool
50 cent :mrgreen: :mrgreen:
ben ik echt mee in m'n nopjes
had pas al een donkerblauwe op de kop getikt, maar een naturel is altijd handig
past overal bij :D:

verder een 3-persoonstentje, slechts 3 weken gebruikt
2 nieuwe dekbedovertrekken voor rommelmarktprijs
paar tassen boeken :oops: w.o. het Boek over Ds G.H. kersten van Ds Golverdingen; De tempel van Salomon; John Bunyan; Twaalf leerredenen A.P.A. Du Cloux; De keus van Ruth door D.A. Detmar; Leven van Ds. Heikoop; paar van de Hulstjes enz enz
Ook nog een boek met een verhaal erin van eigen hand; (leuk voor de kinders, ik heb er zelf maar een exemplaar van)

't was erg leuk allemaal!!!

oh ja, ook nog "(voor de kenners onder ons:)"stampij om een schuiftrompet :mrgreen: :wink:
Bob Evers? Ik mis er nog twee van.
myster

Bericht door myster »

jvdg schreef: Bob Evers? Ik mis er nog twee van.
:) heb er maar twee. De rest is allemaal met mijn broer meegegaan toen hij trouwde.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Een blauwe envelop... :mrgreen: :mrgreen:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Mister schreef:Een blauwe envelop... :mrgreen: :mrgreen:
Tja, 't is maar wat de inhoud is hé :wink: of :cry:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Mister schreef::wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Mag ik mee-delen????? :D :D :D :D :D :D

Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Mariavt schreef:
Mister schreef::wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Mag ik mee-delen????? :D :D :D :D :D :D
Mwa, 1 auto APK grote beurt, andere in elkaar gereden, dus is 't zo op ben ik bang :cry:
Gesloten