Bid voor mij
- Bert Mulder
- Contacteer:
Bid voor mij
Ik zal morgen een oogoperatie ondergaan, in verband met mijn Glucoma.
Zal dus voorlopig hier niet aanwezig zijn.
Het ga u allen goed.
Tot ziens!
Dat Zijn Naam alle eer moge ontvangen. Hij weet wat best voor ons is.
Het ga u allen goed.
Tot ziens!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Re: Bid voor mij
Bert,Bert Mulder schreef:Ik zal morgen een oogoperatie ondergaan, in verband met mijn Glucoma.
Het ga u allen goed.
Tot ziens!
Ik weet niet wat glucoma is, maar wat het ook moge zijn, een operatie is altijd diep ingrijpend.
Voorzover mogelijk leven we met je mee, en ik roep eenieder op tot gebed voor Bert en zijn gezin.
Sterkte! En ik hoop en bid dat hij jou die "overgave" mag geven.
Met de meest hartelijke groeten!!
Ook wij (Rens en ik) sluiten ons aan bij onze voorgangers.
Sterkte Bert.
Sterkte Bert.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- Wilma van den Berg
- Miscanthus