Docenten verzwijgen holocaust wegens moslims

Adorote

Bericht door Adorote »

Geloof de media nooit en gaat zelf na wat waar is dan kom je een geheel andere waarheid tegen ,de WAARHEID.
Lelie

Bericht door Lelie »

Unionist schreef: Dat soort verhalen hoor je ook uit de moslimlanden, vooral uit Iran. De Kerk groeit en bloeit en hoe harder ze onderdrukt wordt, des te harder groeit ze.

Daar ben ik weleens jaloers op.
Het maakt inderdaad heel veel indruk om te merken hoeveel die mensen voor hun geloof over hebben en blijven belijden dat God getrouw is. Hun afhankelijkheid en vertrouwen op God in al de beproevingen en lijden is voor mij als westerling beschamend. Maar wat zouden wij doen als het belijden samen gaat met zulk lijden?
"Het bloed der martelaren is het zaad der kerk", maar het moet er voor jezelf maar eens opaan komen!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Lelie schreef: "Het bloed der martelaren is het zaad der kerk", maar het moet er voor jezelf maar eens opaan komen!
Ik heb iemand van héél nabij gekend, een échte christin die zei: Als het er voor mij op aan zou komen ben ik bang dat ik de eerste zou zijn die Hem zou verloochenen.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
jvdg

Bericht door jvdg »

Mariavt schreef:
Lelie schreef: "Het bloed der martelaren is het zaad der kerk", maar het moet er voor jezelf maar eens opaan komen!
Ik heb iemand van héél nabij gekend, een échte christin die zei: Als het er voor mij op aan zou komen ben ik bang dat ik de eerste zou zijn die Hem zou verloochenen.
Ik durf mezelf geen christen te noemen, en ik heb diezelfde vrees.
En...... vélen van u met mij?
Mariavt

Bericht door Mariavt »

jvdg schreef:
Mariavt schreef:
Ik durf mezelf geen christen te noemen, en ik heb diezelfde vrees.
En...... vélen van u met mij?
ik ook
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Unionist

Bericht door Unionist »

Jongere schreef:
Rens schreef:
Unionist schreef:Nee, ik bedoel de Kerk.

Als je het blad Open Doors leest, krijg je toch de indruk dat de Kerk in Iran en Egypte meer bloeit dan in Nederland en Engeland.
Dat kan best de indruk zijn zoals ZIJ die weergeven, maar wat is de échte werkelijkheid??

Zoals elk onderdeel van "de media" vermeld men lang niet alles.......en wát ze vertellen is ingekleurd dan wel een beetje geweld aangedaan...........

Probeer maar eens een uitzending van "de leugen regeert" via Uitzending Gemist op je pc tevoorschijn te halen..............je schrikt van hetgeen je te horen en te zien krijgt.........
Dat is waar Rens. Wat dat betreft denk ik ook dat het echt wel meevalt met al die docenten die de holocaust zouden verzwijgen. De kranten vinden het alleen leuk om te melden en zo het vuurtje weer op te stoken.
Het RD liegt ook al. Er stond in dat het ging regenen. Nou, geen druppel gezien.

Ik zeg altijd maar: het enige in het RD dat klopt, zijn de voetbaluitslagen.

Kom op jongens, niet zo wantrouwend. Journalisten hebben ook hun ethiek. Je kunt niet suggereren dat het meeste dat ze schrijven verzonnen is. Er zal best weleens iets niet kloppen, maar om nou te stellen: het staat in de krant, dus is het niet waar, nee, dat gaat me toch te ver.
Jongere

Bericht door Jongere »

Unionist schreef:
Jongere schreef:
Rens schreef:
Unionist schreef:Nee, ik bedoel de Kerk.

Als je het blad Open Doors leest, krijg je toch de indruk dat de Kerk in Iran en Egypte meer bloeit dan in Nederland en Engeland.
Dat kan best de indruk zijn zoals ZIJ die weergeven, maar wat is de échte werkelijkheid??

Zoals elk onderdeel van "de media" vermeld men lang niet alles.......en wát ze vertellen is ingekleurd dan wel een beetje geweld aangedaan...........

Probeer maar eens een uitzending van "de leugen regeert" via Uitzending Gemist op je pc tevoorschijn te halen..............je schrikt van hetgeen je te horen en te zien krijgt.........
Dat is waar Rens. Wat dat betreft denk ik ook dat het echt wel meevalt met al die docenten die de holocaust zouden verzwijgen. De kranten vinden het alleen leuk om te melden en zo het vuurtje weer op te stoken.
Het RD liegt ook al. Er stond in dat het ging regenen. Nou, geen druppel gezien.

Ik zeg altijd maar: het enige in het RD dat klopt, zijn de voetbaluitslagen.

Kom op jongens, niet zo wantrouwend. Journalisten hebben ook hun ethiek. Je kunt niet suggereren dat het meeste dat ze schrijven verzonnen is. Er zal best weleens iets niet kloppen, maar om nou te stellen: het staat in de krant, dus is het niet waar, nee, dat gaat me toch te ver.
Dat gaat mij natuurlijk ook te ver. Maar toch, pas sprak ik met iemand wiens dochter journalistiek heeft gestudeerd maar na een tijdje is gestopt omdat ze is geschrokken van de mentaliteit die je wordt aangeleerd: goed nieuws is geen nieuws dus zorg dat je slecht nieuws brengt. Als dat zelfs op de opleiding al zo wordt geleerd dan ben ik benieuwd naar de ethiek van de journalisten waar je het over hebt. Maar goed, het zal allemaal wel niet zo erg zijn en er wordt ongetwijfeld ook veel waarheid verteld.
Plaats reactie