ja..........en zónder die vermaledijde soepgroenten erbij........Mariavt schreef:En já die bestaat nog steeds, héérlijk met pindasaus.Josephus schreef:Mariavt schreef:bij mijn weten heette het LIHAN-boutje (zonder moertje)Adorote schreef:Nostalgie--------------------------zou het LIANBOUTJE nog bestaan.
Nogmaals: nostalgie... .
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
oh ja hoor, ze zijn er best nog wel..............in puntgave én originele staat.............je betaald er alleen een grootvermogen voorUnionist schreef:Waren ze er nog maar...
Moderatorbericht:
Dit is ook nostalgie:
klik hier
en hier
en hier dan!
vooruit, nog eentje dan
Weet je nog? Bij de buren?
klik hier
en hier
en hier dan!
vooruit, nog eentje dan

Laat er nu op alle drie de pagina's Forbidden staan....... :shock: :shock: :shock:Unionist schreef:Dit is ook nostalgie:
klik hier
en hier
en hier dan!
vooruit, nog eentje dan
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Ik zal nu ook naar de buren moeten gaan als ik het wil zien , want thuis wordt het geblokeerd door Kliksafe.Unionist schreef:Dit is ook nostalgie:
klik hier
en hier
en hier dan!
vooruit, nog eentje dan
Hou je het wel netjes , Unionist
heet dan ding soms auto van de eeuwige jeugd omdat hij zo veilig is dat als je er in rijdt, je waarschijnlijk niet oud zal worden?
Waarbij je in een S-bocht met recht "OVERSTAG!" kan roepen.
Waarbij je in een S-bocht met recht "OVERSTAG!" kan roepen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Spannend hè... Kom je bij de buern, "mag ik even wat op internet opzoeken?" "Ja hoor, buurman, ga je gang" "Wat is dat? Refoforum?... nou, nou, buurman toch...."geledu schreef:Ik zal nu ook naar de buren moeten gaan als ik het wil zien , want thuis wordt het geblokeerd door Kliksafe.Unionist schreef:Dit is ook nostalgie:
klik hier
en hier
en hier dan!
vooruit, nog eentje dan
Hou je het wel netjes , Unionist

:mrgreen:
Bij mij ook!Mariavt schreef:Laat er nu op alle drie de pagina's Forbidden staan....... :shock: :shock: :shock:Unionist schreef:Dit is ook nostalgie:
klik hier
en hier
en hier dan!
vooruit, nog eentje dan
En ik heb geen filter.....................

Nee jij hebt dezelfde server als wij....jvdg schreef:Bij mij ook!Mariavt schreef:Laat er nu op alle drie de pagina's Forbidden staan....... :shock: :shock: :shock:Unionist schreef:Dit is ook nostalgie:
klik hier
en hier
en hier dan!
vooruit, nog eentje dan
En ik heb geen filter.....................:
Laatst gewijzigd door Mariavt op 30 mei 2007, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !