Wat ga je vanavond doen?
Vanavond gaan we uit eten :bou:
Terwijl er zaterdag nog niets maar dan ook niets merkwaardigs aan de hand was...
Heel bizar... we zijn zaterdagavond bij hem geweest, super gezellig en fijn! Lang gebleven. Gister na de kerk ging de telefoon de (oud) tante van mn moeder. (Schoonzus van mijn oud-oom) vertelde ze dat mn oud-oom naar het ziekenhuis is gebracht in kritieke toestand... :$:$:$ zn hart...:#Oorspronkelijk gepost door Daphne
Naar een oud-oom zo'n lieve man! :+:+:+:+:+
Terwijl er zaterdag nog niets maar dan ook niets merkwaardigs aan de hand was...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
morgenavond pas (als ik 'pech' heb)Oorspronkelijk gepost door Gabrielleje hoeft morgen zeker niet te werken he,Oorspronkelijk gepost door DaphneGriek :+Oorspronkelijk gepost door Gabrielle
wat heb je gehad ?
chinees, pizza, griek of gewoon hollandse pot ?
:u:u:!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Nee Lammert het wordt Frans/Nederlands.Oorspronkelijk gepost door lammertIk denk geen shoarma!Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Ik ga vanavond heerlijk uit eten met mijn collega's en heb via internet al op de menukaart gekeken, dus weet ik al wat ik kies!
:,:,:,:,:,
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Frans? Lekker, allerlei kaasjes!Oorspronkelijk gepost door LizzyNee Lammert het wordt Frans/Nederlands.Oorspronkelijk gepost door lammertIk denk geen shoarma!Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Ik ga vanavond heerlijk uit eten met mijn collega's en heb via internet al op de menukaart gekeken, dus weet ik al wat ik kies!
:,:,:,:,:,
Be yourself, there are plenty of others.