Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [2]
gááf........leuk ding joh!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Neuh, de tandarts zei dat er allemaal troep zat van de kies die eruit was gekomen maar dat moet óf verder ontwikkelen óf verminderen met die peniciline (Broxil). Als het erger wordt dan geeft ie een verdoving en daarna een snee en dan kan hij de troep eruit drukken. Maar nu zit het nog te diep, anders had hij vanmorgen al gesneden.....Daphne schreef:Mariavt schreef:Peniciline kuur (kaakbeen ontsteking):
:
:
Als het dinsdag niet over is gaat mijn tandarts snijden.......... :roll: :shock: :shock: :shock:
:shock: zou je de kaakchirurg niet laten snijden? :shock:

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- J.C. Philpot
- Miscanthus
- Oude-Waarheid
peniciline (Broxil). en Jagermeister zou dat wel goed zijn danMiscanthus schreef:Goed spoelen met Jagermeister hè!?Mariavt schreef:Als het erger wordt dan geeft ie een verdoving en daarna een snee en dan kan hij de troep eruit drukken. Maar nu zit het nog te diep, anders had hij vanmorgen al gesneden.....

in vroeger tijd werd je volgegoten met drank, om vervolgens zo "pijnloos" mogelijk je poot er af te zagen met een gewone timmermanszaag...........open en bloot op het dek van de 3-master schoener op volle zee............Oude-Waarheid schreef:peniciline (Broxil). en Jagermeister zou dat wel goed zijn danMiscanthus schreef:Goed spoelen met Jagermeister hè!?Mariavt schreef:Als het erger wordt dan geeft ie een verdoving en daarna een snee en dan kan hij de troep eruit drukken. Maar nu zit het nog te diep, anders had hij vanmorgen al gesneden.....
dus niet zeuren of Broxil en Jägermeister zich wel tot elkaar verhouden..........innemen die handel........................ 8)
anders snij IK toch de boel open met een vleesmes???
Moderatorbericht:
- Oude-Waarheid
Aha dus is een vraag ook al zeuren? (zeurpiet) :mrgreen:Rens schreef:in vroeger tijd werd je volgegoten met drank, om vervolgens zo "pijnloos" mogelijk je poot er af te zagen met een gewone timmermanszaag...........open en bloot op het dek van de 3-master schoener op volle zee............Oude-Waarheid schreef:peniciline (Broxil). en Jagermeister zou dat wel goed zijn danMiscanthus schreef:Goed spoelen met Jagermeister hè!?Mariavt schreef:Als het erger wordt dan geeft ie een verdoving en daarna een snee en dan kan hij de troep eruit drukken. Maar nu zit het nog te diep, anders had hij vanmorgen al gesneden.....
dus niet zeuren of Broxil en Jägermeister zich wel tot elkaar verhouden..........innemen die handel........................ 8)
- JolandaOudshoorn
O, was het bij jullie ook boekenmarkt?J.C. Philpot schreef:Nieuwste aanwinsten:
William R. Stanek - Microsoft Exchange Server 2007 Administrator's Pocket Consultant
L.J. van Valen - De heerlijkheid van Libanon
L.J. van Valen - Bonar in balans (pleidooi voor een evenwichtige prediking)
G. van Wijk - Charles Haddon Spurgeon, zijn leven in beeld
Hier ook. Eindelijk de "Navolging van Christus" van Thomas à Kempis bemachtigd. Plus nog wat gebeden van Luther en een boekje van Bonar dat we nog niet hadden.
:shock: Daar ben ik altijd zélf nog bij dus ik denk niet dat je ver komt met dat mes.............. :roll:Rens schreef:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
- Oude-Waarheid
Ja dat heeft ie net van jou afgekeken...........Oude-Waarheid schreef:Is Rens een beetje zeurderig vandaagMariavt schreef::shock: Daar ben ik altijd zélf nog bij dus ik denk niet dat je ver komt met dat mes.............. :roll:Rens schreef:
anders snij IK toch de boel open met een vleesmes???![]()

- Oude-Waarheid
Sorry dat ik het goede voorbeeld niet heb gegeven danMariavt schreef:Ja dat heeft ie net van jou afgekeken...........Oude-Waarheid schreef:Is Rens een beetje zeurderig vandaagMariavt schreef::shock: Daar ben ik altijd zélf nog bij dus ik denk niet dat je ver komt met dat mes.............. :roll:Rens schreef:
anders snij IK toch de boel open met een vleesmes???![]()

Jaja, ga je maar schamen.......FOEI !!!Oude-Waarheid schreef:
Sorry dat ik het goede voorbeeld niet heb gegeven dan: