Zomervakantie: Waar ga jij dit jaar heen?

Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Daphne schreef: Marina di Grosetto? :D
zakje gemalen kaas halen??
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Bericht door helma »

JolandaOudshoorn schreef:Je kan bij ons nog wel naar Tuinesie :mrgreen:
Lijkt me leuk!!
zomaar een middagje in de vakantie :idea:
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

helma schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Je kan bij ons nog wel naar Tuinesie :mrgreen:
Lijkt me leuk!!
zomaar een middagje in de vakantie :idea:
Als je de i weghaalt: Tunesie: VRE SE LIJK land :o :o :o stelletje billenknijpers :shock: :x :roll: :wink:
Gebruikersavatar
myster
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24
Locatie: gelderland

Bericht door myster »

Daphne schreef:Als je de i weghaalt: Tunesie: VRE SE LIJK land :o :o :o stelletje billenknijpers :shock: :x :roll: :wink:
Klinkt alsof je ervaring hebt.
Nou, om eerlijk te zijn, trekt zo'n land mij nu ook niet echt als vakantiebestemming. En dat ondanks dat mijn billen waarschijnlijk niets te vrezen hebben :lol:
Mijn ideale bestemming is ooit een keer Wales! Maar dan moeten de kinderen eerst een stukkie groter zijn...
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

myster schreef:
Daphne schreef:Als je de i weghaalt: Tunesie: VRE SE LIJK land :o :o :o stelletje billenknijpers :shock: :x :roll: :wink:
Klinkt alsof je ervaring hebt.
Nou, om eerlijk te zijn, trekt zo'n land mij nu ook niet echt als vakantiebestemming. En dat ondanks dat mijn billen waarschijnlijk niets te vrezen hebben :lol:
Mijn ideale bestemming is ooit een keer Wales! Maar dan moeten de kinderen eerst een stukkie groter zijn...
Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat die leeftijden een belemmering kan zijn voor een bezoek aan Wales.

Wales! Moet je doen!
Gebruikersavatar
myster
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24
Locatie: gelderland

Bericht door myster »

jvdg schreef: Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat die leeftijden een belemmering kan zijn voor een bezoek aan Wales.

Wales! Moet je doen!
Gaan we ook zeker doen, maar kleinste is nu net 8 maanden. Dan heb je een vakantie met middagdutjes en zo. En dan vind ik het jammer om daar te zitten en zo gebonden te zijn. Dus maar een paar jaartjes wachten.
Gebruikersavatar
Hummel
Berichten: 319
Lid geworden op: 05 jul 2005, 02:00
Locatie: Utrecht/Gouda

Bericht door Hummel »

Daphne schreef:
Hummel schreef:Na de uitslag van de examens eerst met een vriendin (met een Beter-uit reis, zoals meerderen hier) naar Italië (in de buurt van Venetië).
Adriatische kust?! Marina di Grosetto? :D
Neen. Lido di Jesolo. (ofzoiets)
lebaoth
Berichten: 583
Lid geworden op: 09 jul 2002, 15:18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Hummel schreef: Aan 't eind van de vakantie nog een introductieweek van de csfr, die ik nu nog beschouw als vakantieweekje... ik hoop dat dat ook zo zal zijn :?
:lol: :lol:
In welke stad?
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Hummel schreef:
Daphne schreef:
Hummel schreef:Na de uitslag van de examens eerst met een vriendin (met een Beter-uit reis, zoals meerderen hier) naar Italië (in de buurt van Venetië).
Adriatische kust?! Marina di Grosetto? :D
Neen. Lido di Jesolo. (ofzoiets)
Hier dus!
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Hummel schreef:
Daphne schreef:
Hummel schreef:Na de uitslag van de examens eerst met een vriendin (met een Beter-uit reis, zoals meerderen hier) naar Italië (in de buurt van Venetië).
Adriatische kust?! Marina di Grosetto? :D
Neen. Lido di Jesolo. (ofzoiets)

JA! Die bedoel ik :D Marina di Grosetto zal dan wel in Toscane geweest zijn :wink: Ben k alle2 geweest :D
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

myster schreef:
Daphne schreef:Als je de i weghaalt: Tunesie: VRE SE LIJK land :o :o :o stelletje billenknijpers :shock: :x :roll: :wink:
Klinkt alsof je ervaring hebt.
Ja... zéér vrouw onvriendelijk :x :roll:
Gebruikersavatar
Eppie
Berichten: 488
Lid geworden op: 12 mar 2004, 02:28

Bericht door Eppie »

wijkie schreef:Dank je. Ik ben erg benieuwd hoe het daar is! Iemand hier er ooit wel eens geweest?
Eppie en familie is daar bijna kind aan huis en ook KAW weet er de weg. Waar ga je ergens naartoe? Vertel na afloop je treinavonturen eens. Ik ken wel mensen die met de bus gaan, schijnt iets beter te reizen dan de trein.
Maar wie ben ik?
Gebruikersavatar
Hummel
Berichten: 319
Lid geworden op: 05 jul 2005, 02:00
Locatie: Utrecht/Gouda

Bericht door Hummel »

lebaoth schreef:
Hummel schreef: Aan 't eind van de vakantie nog een introductieweek van de csfr, die ik nu nog beschouw als vakantieweekje... ik hoop dat dat ook zo zal zijn :?
:lol: :lol:
In welke stad?
Utrecht.
Gebruikersavatar
Hummel
Berichten: 319
Lid geworden op: 05 jul 2005, 02:00
Locatie: Utrecht/Gouda

Bericht door Hummel »

Daphne schreef:
Hummel schreef:
Daphne schreef:
Hummel schreef:Na de uitslag van de examens eerst met een vriendin (met een Beter-uit reis, zoals meerderen hier) naar Italië (in de buurt van Venetië).
Adriatische kust?! Marina di Grosetto? :D
Neen. Lido di Jesolo. (ofzoiets)

JA! Die bedoel ik :D Marina di Grosetto zal dan wel in Toscane geweest zijn :wink: Ben k alle2 geweest :D
En? Was het leuk in Lido? Beetje leuke dingen te doen?
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Hummel schreef:En? Was het leuk in Lido? Beetje leuke dingen te doen?
Is alweer zo'n 4jr terug... Venetië moet je echt doen! Overdag maar ook de avond/nachtexcursie is zeker de moeite waard :D
Het is een hele mooie camping (als je naar de zelfde gaat als waar ik was), strand mooi dichtbij, redelijk schone douches (wel badslippers aan!!) Lekker zwembad + restaurant/pizzariatje :D
Eindje verderop buiten t park kan je voor een vette hap terecht! :D
Bij t restaurant hebben ze heerlijke zoete meloen gewikkeld met zoute ham... oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh... dat is té goed!! :D
Verder weet k nie echt meer wat ik allemaal gedaan heb daar :o maar t was er wel goed toeven! :wink: (Mooie zonsondergangen plus nachten op t strand!) Let wel als je op t strand gaat slapen dat je geen waardevolle spullen mee neemt... bij mij waren toen 2 a 3 mensen tijdens hun slaap beroofd van portemonee etc. die ze in hun slaapzakken hadden bewaard...
Plaats reactie