Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [2]
-
:mrgreen: Daar zal je baas blij mee zijn!Lassie schreef:ja super.... ik zei al voor de gein: 7 keer een uur declaratie!edele strijdster schreef:Leuk werkje Lassie, dat schrijven en bijstellen van zorgplannen!Lassie schreef:dat is soort van computertaal!Mister schreef: dat/die/wat/hetwelk/...?:
ik moet per client 1 zorgplan schrijven! (ik heb er 7, hihi, geweldig) en dan nog 1 keer in de drie maanden wijzigen!!! :mrgreen:![]()

Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
tsja als ze Kwaliteit van zorg willen hebben moeten ze er wel wat voor over hebben.edele strijdster schreef::mrgreen: Daar zal je baas blij mee zijn!Lassie schreef:ja super.... ik zei al voor de gein: 7 keer een uur declaratie!edele strijdster schreef:Leuk werkje Lassie, dat schrijven en bijstellen van zorgplannen!Lassie schreef: dat is soort van computertaal!
ik moet per client 1 zorgplan schrijven! (ik heb er 7, hihi, geweldig) en dan nog 1 keer in de drie maanden wijzigen!!! :mrgreen:![]()
:
-
:mrgreen: Daar zit wat in! :mrgreen:Lassie schreef:tsja als ze Kwaliteit van zorg willen hebben moeten ze er wel wat voor over hebben.edele strijdster schreef::mrgreen: Daar zal je baas blij mee zijn!Lassie schreef:ja super.... ik zei al voor de gein: 7 keer een uur declaratie!edele strijdster schreef: Leuk werkje Lassie, dat schrijven en bijstellen van zorgplannen!![]()
:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Nieuwe date met de tandarts morgenochtend half negen............. de napijn wil niet over gaan.......
:
:
:

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Peniciline kuur (kaakbeen ontsteking)
:
:
:
Als het dinsdag niet over is gaat mijn tandarts snijden.......... :roll: :shock: :shock: :shock:

Als het dinsdag niet over is gaat mijn tandarts snijden.......... :roll: :shock: :shock: :shock:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
-
ja, dat boek heb ikUnionist schreef:Heb je ook "Wat zij wil dat hij weet over haar"? Daar heb ik ook van genoten.
Ik heb nog een gesproken boek op cassette van hem (Engels) belangstelling?
die casette wil ik wel eens lenen ja. hoop dat ik het kan volgen
ik heb een engels boek : Dr. Dobson answers your questions
Over 400 questions on personal and family life answered
maar dat is erg pittig engels
een engelse roman lezen lukt me wel, maar al die psychologische termen gaat me net wat te ver

als zij dat nu eens gewoon allemaal aan hem vertélde, dan hoefde er ook geen boek(je) over geschreven te worden/zijn :mrgreen:Unionist schreef: "Wat zij wil dat hij weet over haar"?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
zooooohééé.....welk merk en type? FOTOOOOOOOOO!!!!!!!Mister schreef:Nieuwe scooter...
Moderatorbericht: