Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [2]

Daphne

Bericht door Daphne »

Hier ook dierenleed :(

Mn hamster die een week of 2 geleden plotseling en onverklaarbaar een geamputeerdvoetje had :shock: zat gister klem in het renradje tot aan dr liesje :shock: Haar pootje was op wonderlijke wijze gevlochten door de kleine tralietjes heen. Nu strompelt ze een beetje door de kooi en zit tijden op een klein hoopje :( :cry: :cry: :cry: echt ZO zielig
Rens

Bericht door Rens »

De hele serie "I Claudius" op DVD, 780 minuutjes maar, en dát voor maar € 13,= op Ebay........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:De hele serie "I Claudius" op DVD, 780 minuutjes maar, en dát voor maar € 13,= op Ebay........
dus jij bent de komende 13 uur wel onder de pannen :mrgreen:
Rens

Bericht door Rens »

Hendrikus schreef:
Rens schreef:De hele serie "I Claudius" op DVD, 780 minuutjes maar, en dát voor maar € 13,= op Ebay........
dus jij bent de komende 13 uur wel onder de pannen :mrgreen:
mag het ook deel voor deel??????????? zóveel zitvlees heb ik nou ook weer niet!!
Moderatorbericht:
Adorote

Bericht door Adorote »

Twee pakken gestampte muisjes.
vlinder

Bericht door vlinder »

Adorote schreef:Twee pakken gestampte muisjes.
Lang geleden dat ik dat op heb, misschien weer eens kopen. Heerlijk!!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lassie

Bericht door Lassie »

beltegoed.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Een afspraakje met de tandarts.........ben er meestal niet zo happig op maar na een half jaar tandpijn ben ik blij dat ik kán gaan...... :oops: :roll:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
jvdg

Bericht door jvdg »

Adorote schreef:Twee pakken gestampte muisjes.
Wat heb jij te vieren? :D
jvdg

Bericht door jvdg »

Mariavt schreef:Een afspraakje met de tandarts.........ben er meestal niet zo happig op maar na een half jaar tandpijn ben ik blij dat ik kán gaan...... :oops: :roll:
Van harte gelukgewenst dat je dit hebt gedaan c.q. durven doen.
D'r was geen alternatief meer hè?

Morgenmiddag blew ben je t.a.v. je gebit weer een gelukkig mens.
Rens

Bericht door Rens »

Een beginnende buikgriep of iets wat daar erg sterk op lijkt................
Moderatorbericht:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

jvdg schreef:
Mariavt schreef:Een afspraakje met de tandarts.........ben er meestal niet zo happig op maar na een half jaar tandpijn ben ik blij dat ik kán gaan...... :oops: :roll:

Nou jah dúrven............zoals je al zei, er was geen alternatief meer :? en om eerlijk te zijn, Rens heeft de afspraak voor me gemaakt dus ik kán en wil er niet meer onderuit. Dusseh, zul je aan me denken morgen?????? Dan zal ik morgen misschien lachen als een boerin die geen kiespijn meer heeft......... :P
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
jvdg

Bericht door jvdg »

Mariavt schreef:
jvdg schreef:

Nou jah dúrven............zoals je al zei, er was geen alternatief meer :? en om eerlijk te zijn, Rens heeft de afspraak voor me gemaakt dus ik kán en wil er niet meer onderuit. Dusseh, zul je aan me denken morgen?????? Dan zal ik morgen misschien lachen als een boerin die geen kiespijn meer heeft......... :P
Natuurlijk denk ik morgen aan je, weliswaar met het idee dat het eerst slechter moet worden wil het beter gaan.

Ofwel: Hoe slechter hoe beter. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mijn advies: Ga er lachend heen, want erna zul je zeker niet huilen!

STERKTE meid!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

jvdg schreef:STERKTE meid!
Dank je wel, blij dat er nog iemand aan me denkt........ :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jvdg

Bericht door jvdg »

Mariavt schreef:
jvdg schreef:STERKTE meid!
Dank je wel, blij dat er nog iemand aan me denkt........ :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Je zou verbaasd staan als je wist hoevelen van onze actieve en niet actieve refoforummers met je meeleven.

Als Mod kan ik je dit oprecht verzekeren. :wink:

Als je morgen mag ontwaken denk dan aan het heugelijke gebeuren dat er een mens is die jou van je pijn gaat verlossen.

Het feit dat die mens daar zijn broodwinning in heeft moet jou ervan overtuigen dat ie echt z'n best doet!

Zo'n commerciële instelling moet jou toch ook overtuigen van het feit dat het eigenlijk nix voorstelt?

Wederom: Lach erom, en sterkte!
Gesloten