Wist je dat . . . [3]
Ma Vis van harte gefeliciteerd en God's zegen........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
-
Nou he? 't is tenslotte maar 1 lettertje verschil!geledu schreef:Gelukkig maar !edele strijdster schreef::mrgreen: 't Is een echte zij hoor! Alleen kon ik alleen maar een hij vinden. :mrgreen:geledu schreef:Van harte !
(ik heb altijd gedacht dat je een "zij" was :roll: :shock: )

Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
- Oude-Waarheid
Tja wat kan 1 letter veel betekenen!edele strijdster schreef:Nou he? 't is tenslotte maar 1 lettertje verschil!geledu schreef:Gelukkig maar !edele strijdster schreef::mrgreen: 't Is een echte zij hoor! Alleen kon ik alleen maar een hij vinden. :mrgreen:geledu schreef:Van harte !
(ik heb altijd gedacht dat je een "zij" was :roll: :shock: )
De keus van Ruth en en kus van Orpha :!:
Men zegt gauw oooooo maar 1 letter
-
Oude-Waarheid schreef: Tja wat kan 1 letter veel betekenen!
De keus van Ruth en en kus van Orpha :!:
Men zegt gauw oooooo maar 1 letter
Wat die letter betreft is het niet maar een lettertje, maar scheelt het één héle letter!
Laatst gewijzigd door edele strijdster op 14 mei 2007, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
OVERWELDIGEND!edele strijdster schreef:...MaVisvandaagjarigis?
... Ik haar vanaf deze plaats van harte feliciteer!
... haar nog een heleboel gezonde en gelukkige jaren toewens!
[stream]http://www.kennisnet.nl/po/leerkracht/v ... njarig.mp3[/stream]
Bedankt voor al jullie felicitaties!
- JolandaOudshoorn
Niet zo aanstellen Hendrikus, anders zet je het geluid maar uit.Hendrikus schreef:kan die juf ook op zangles?

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
- Wilma van den Berg