Van die lijn komt toch nix...Daphne schreef:memento schreef:ik lekker aan de oliebollen zit van de actiemarkt van onze kerk
oeeeeeeeee slecht voor de lijn :o
Wist je dat . . . [3]
Dat is een veel moeilijker rijtje dan deze:Unionist schreef:volgens mij de voorzetsels dee een derde of vierde naamval krijgen, afhankelijk of ze een toestand of een richting aangeven.myster schreef:niet helemaal nutteloos. heeft je wel weer een post opgeleverd hier. :mrgreen:wim schreef:Lukt me niet meer. Het zit volkomen nutteloos in mijn hoofd aanwezig te zijn.Rens schreef: zo snel mogelijk weer vergeten..............
Waren het trouwens niet de voorzetsels van de tweede naamvallen?
mit nach bei seit von zu aus. (plus derde naamval)
Kennen jullie die niet? Bij mij zit die nog veel erger ingebakken.
......het NU exact 7 x 24 uur geleden is dat wij huiswaarts keerden van de meeting in HIA?????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Daar zijn wij te jong voor... 8)myster schreef:Ik mis 'zuwieder' en 'entgegen' nog in jullie rijtje :mrgreen:Daphne schreef:Hummel schreef: mit nach bei seit von zu aus. (plus derde naamval)
Kennen jullie die niet? Bij mij zit die nog veel erger ingebakken.Klopt bij mij ook mitnachbeiseitvonzuaus :shock: Driestar lokaal in Beta
-
Dat moet dan wel een hele lieve en bijzondere moeder zijn!Auto schreef:... de liefste moeder van Veenendaal hier regelmatig post (volgens de Rijnpost van gisteravond)
Want... Veendendaal heeft er een heleboel. Wil je daar als liefste uitgekozen worden, is dat toch wel heel bijzonder!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Dat we op weg zijn naar het Hoogfeest van de Hemelvaart des Heren en dat met het Hoogfeest van Pinksteren en dat daarbij de Paastijd voorbij is en dat we de Zondag na Pinksteren de volheid vieren van de Enige Drieene God.
Jezus Christus de Verrezen Heer tot wie wij anders gaan dan alleen tot U, onze enige hoop en zaligheid.
Jezus Christus de Verrezen Heer tot wie wij anders gaan dan alleen tot U, onze enige hoop en zaligheid.