Wat staat er op het menu vandaag?
Ik vraag me inderdaad altijd af hoe je van een bak friet van 150 gram kilo's kunt aankomen.Daphne schreef:Ik denk zomaar dat dit een kleeeeeeeeeeeeeeeeeein beetje overdreven is... maargoed, dat weet ik niet wat k doe nie aan Sonja BakkerRens schreef:voor zolang het duurt...........één vorkje buiten het bord, en het zit er weer allemaal áán wat je kwijt was..........
Sonjabakkeren is een onscheidbaar werkwoord.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Neem regelmatig een s.a.s. dag.Hendrikus schreef:sonjabakkeren is inmiddels al werkwoord geworden.Daphne schreef:wat k doe nie aan Sonja Bakker
De vervoeging is me alleen nog niet helemaal duidelijk: om met Rens te spreken:
-ik bakker niet sonja
of
-ik sonja niet bakker
of
-ik sonjabakker niet
of...?
--------------
Schijt aan Sonja...refo schreef:Neem regelmatig een s.a.s. dag.Hendrikus schreef:sonjabakkeren is inmiddels al werkwoord geworden.Daphne schreef:wat k doe nie aan Sonja Bakker
-ik bakker niet sonja
of
-ik sonja niet bakker
of
-ik sonjabakker niet
of...?
Erasmiaan, zeg jij dit?? :shock:Erasmiaan schreef:Schijt aan Sonja...refo schreef:Neem regelmatig een s.a.s. dag.Hendrikus schreef:sonjabakkeren is inmiddels al werkwoord geworden.Daphne schreef:wat k doe nie aan Sonja Bakker
-ik bakker niet sonja
of
-ik sonja niet bakker
of
-ik sonjabakker niet
of...?
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
Dat is inderdaad de betekenis van sas-dag.Arretje schreef:Erasmiaan, zeg jij dit?? :shock:Erasmiaan schreef:Schijt aan Sonja...refo schreef:Neem regelmatig een s.a.s. dag.Hendrikus schreef: sonjabakkeren is inmiddels al werkwoord geworden.
-ik bakker niet sonja
of
-ik sonja niet bakker
of
-ik sonjabakker niet
of...?
--------------
-