Wist je dat . . . [3]

Josephus

Bericht door Josephus »

Erasmiaan schreef:Bannen is volgens mij wel een importwoord, dat bij de forum mores hoort. Het beroerde is dat je ook een Nederlandse variant van het woord hebt: bannen. Dat veroorzaakt de verwarring.
Ik ken het Engelse woord ook wel en ik weet ook dat het populair is om veel Engelse woorden te gebruiken. Maar op sommige andere (Nederlandse) forums gebruiken ze dan gewoon het woord "banned". En juist omdat wij zelf ook een werkwoord "bannen" hebben, dat ook nog eens hetzelfde betekent, is een vervoeging als "gebanned" helemaal niet nodig.

Taalverloedering... :cry:
Rens

Bericht door Rens »

Josephus schreef:
Erasmiaan schreef:Bannen is volgens mij wel een importwoord, dat bij de forum mores hoort. Het beroerde is dat je ook een Nederlandse variant van het woord hebt: bannen. Dat veroorzaakt de verwarring.
Ik ken het Engelse woord ook wel en ik weet ook dat het populair is om veel Engelse woorden te gebruiken. Maar op sommige andere (Nederlandse) forums gebruiken ze dan gewoon het woord "banned". En juist omdat wij zelf ook een werkwoord "bannen" hebben, dat ook nog eens hetzelfde betekent, is een vervoeging als "gebanned" helemaal niet nodig.

Taalverloedering... :cry:
op een bepaald forum wordt "geblockt" gebruikt.............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Josephus

Bericht door Josephus »

Rens schreef:op een bepaald forum wordt "geblockt" gebruikt.............
:cry: :cry: :cry:
refo

Bericht door refo »

Sja. Toen Israel van de Egyptenaren bevrijd was mocht de 90-jarige Mirjam ongestraft dansen. Of zou ze anno 2007 ook gebannet zijn.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Algemene moderator waarschuwing.

De algemene regel op dit forum is dat modereerbeleid niet bekritiseerd of ter discussie gesteld dient te worden. Houdt u daar dan ook aan !!

Herman
Moderator
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Herman schreef:Algemene moderator waarschuwing.

De algemene regel op dit forum is dat modereerbeleid niet bekritiseerd of ter discussie gesteld dient te worden. Houdt u daar dan ook aan !!

Herman
Moderator
Daar is ie! 't Was te verwachten :wink:
Jongere

Bericht door Jongere »

Jongere schreef:ok, ik begrijp dat er liever niet over gepraat wordt, maar kan iemand wel aangeven of de ban van Marnix permanent is? Ik vond zijn inbreng altijd wel zinvol.

stiekem ben ik benieuwd naar het filmpje...
Zonder enige discussie-pretentie blijft staan dat ik het netjes vind om op zijn minst een officiële mededeling te krijgen van de reden van de ban van een regelmatige poster.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Jongere schreef:
Jongere schreef:ok, ik begrijp dat er liever niet over gepraat wordt, maar kan iemand wel aangeven of de ban van Marnix permanent is? Ik vond zijn inbreng altijd wel zinvol.

stiekem ben ik benieuwd naar het filmpje...
Zonder enige discussie-pretentie blijft staan dat ik het netjes vind om op zijn minst een officiële mededeling te krijgen van de reden van de ban van een regelmatige poster.
Toch denk ik dat dit niet zal gebeuren omdat het een volgende discussie zal uitlokken. Leg je er maar bij neer...
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Vind het jammer dat je soms geen antwoord krijgt op een PB
zal wel aan mij liggen denk ik dan maar :wink:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Oude-Waarheid schreef:Vind het jammer dat je soms geen antwoord krijgt op een PB
Ligt er misschien ook aan, aan wie je hem stuurt?? :P
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Mariavt schreef:
Oude-Waarheid schreef:Vind het jammer dat je soms geen antwoord krijgt op een PB
Zou kunnen ja maar toch
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Oude-Waarheid schreef:
Mariavt schreef:
Zou kunnen ja maar toch
Je hebt gelijk hoor, ik vind het ook niet leuk dat als ik iem. een pb'tje stuur, dan geen antwoord krijg. Dus het ligt niet aan jou maar aan de drukte van die persoon die het bericht van je krijgt.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Lassie

Bericht door Lassie »

....ik even om het hoekje kom kijken.

~~~~HOI~~~~
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Lassie schreef:....ik even om het hoekje kom kijken.

~~~~HOI~~~~
Zie wel dat je het niet kunt laten?? :wink:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Lassie schreef:....ik even om het hoekje kom kijken.
~~~~HOI~~~~
Welkom terug!
Hoop dat je mag blijven...
Gesloten