Ma Vis schreef:Gezien de meningen van mijn huisgenoten blijft het bij het brengen van een gebakje.

je bovenlip?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Breekijzertje schreef:Wat ruik ik toch?Rens schreef:Dat verjaardagsfeestje is inmiddels toch allang geweest?
Maar iid Daphne, de harteloze toon, gespeend van medemenselijkheid verspreid een onwelriekende geur die tot over de grenzen van dit forum heen reikt..................
ik had het ook ánders kunnen formuleren, maar dat zou me dan ook niet in dank zijn afgenomen:Breekijzertje schreef:Kan het ook niet helpen dat Rens deze opmerking maakt.......Daphne schreef:mensenmensen... dit is flauw... denk aan de BAN
lees eerst maar wat ik schreef. onderbouwde niks met spreuken gaf alleen aan als voorbeeld.Marnix schreef:En dan zeg ik dat je op het gebied van naastenliefde nog een hoop kan leren.
En dan dat nog onderbouwen met een tekst uit Spreuken ook. Als iemand steelt van de honger moet je hem eten geven, als hij namelijk geen honger heeft heeft hij ook geen reden meer om te stelen.
En als je ze vies vindt, je hebt toch een douche? Laat ze dan schoon worden.
Dacht je dat de voeten van de discipelen na een hele dag lopen, die Jezus waste, niet erg vies waren?
Gewoon negeren Marnix. 't Is niets anders dan provocatie......Marnix schreef:Huilerig je geloof erbij halen.
Ik weet dat je een gelovige jongen bent....
Ik heb een fysieke afkeer van zwervers.
Zwervers zijn nu eenmaal sneller geneigd om iets te bruikbaars te jatten (gek he als ze niks hebben en ze het van hen die hun naasten zouden moeten zijn niet krijgen)
ik zit toch niet in die situatie?
Ik heb toch het recht en de plicht mijzelf te beschermen?
Sorry hoor, maar als ik de post zie mis ik toch de liefde, er klinkt meer een afschuw in je post door.... en een teveel waarde hechten aan eigen bezit. Anderen niet helpen want er mocht eens wat van je gejat worden door ze... Als ik naar Christus kijk kan ik je reactie daar niet mee rijmen.
Kan hem beter "Lezen voor Dummies" aanraden.Breekijzertje schreef:Gewoon negeren Marnix. 't Is niets anders dan provocatie......Marnix schreef:Huilerig je geloof erbij halen.
Ik weet dat je een gelovige jongen bent....
Ik heb een fysieke afkeer van zwervers.
Zwervers zijn nu eenmaal sneller geneigd om iets te bruikbaars te jatten (gek he als ze niks hebben en ze het van hen die hun naasten zouden moeten zijn niet krijgen)
ik zit toch niet in die situatie?
Ik heb toch het recht en de plicht mijzelf te beschermen?
Sorry hoor, maar als ik de post zie mis ik toch de liefde, er klinkt meer een afschuw in je post door.... en een teveel waarde hechten aan eigen bezit. Anderen niet helpen want er mocht eens wat van je gejat worden door ze... Als ik naar Christus kijk kan ik je reactie daar niet mee rijmen.